0 6 0 0 0 11.06.2018Wartość mediowa sponsoringu sportowego w 2017 r. wyniosła 4,3 mld zł – pokazuje badanie Pentagon Sponsor TrackWartość telewizyjna (oficjalna, bez uwzględnienia polityki rabatowej poszczególnych stacji) sponsoringu sportowego w 2017 r. wyniosła 4,3 mld zł. To spadek o 0,6 mld zł w porównaniu do 2016 r., ale nadal to drugi najwyższy wynik w historii badań mediowych – pokazuje analiza Pentagon Sponsor Track.
0 1 0 0 0 11.06.2018Huawei z kampanią smartfonów z serii YHuawei przygotował kampanię 360 stopni smartfonów z serii Y. Komunikację kieruje do osób, które oczekują zaawansowanych technologicznie urządzeń w atrakcyjnej cenie.
0 7 0 0 0 11.06.2018Polski Internet w maju 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w maju 2018 r. wyniosła ogółem 27,4 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23,4 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 6 0 0 0 11.06.2018Forum IAB 2018: człowiek i jego emocje muszą być w centrum zainteresowania branży marketingowejBranża marketingowa powinna na nowo skupić się na konsumencie. Po zachłyśnięciu się technologiami nadszedł czas, by w centrum uwagi postawić człowieka, jego emocje i potrzeby. To przecież on decyduje, czy produkt lub rozwiązanie zaistnieją na rynku, czy marka odniesie sukces. To jeden z najważniejszych wniosków tegorocznej edycji Forum IAB.
0 0 0 0 0 11.06.2018UOKiK zawiadomił prokuraturę i KNF w sprawie Profi Credit PolskaUrząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów otrzymuje wiele skarg i zapytań w sprawie Profi Credit Polska. Z informacji od konsumentów wynika, że pożyczkodawca pobierał opłaty przewyższające pożyczoną kwotę oraz bez wiedzy konsumentów wypłacał kolejne pożyczki. Prezes UOKiK zawiadomił prokuraturę i Komisję Nadzoru Finansowego.
0 1 0 0 0 8.06.2018Work Service wybiera Neon Shake do obsługi social mediaAgencja zatrudnienia Work Service stawia na social media. Marka nawiązała współpracę z Neon Shake Advertising.
0 0 0 0 1 8.06.2018„Wyciągnęliśmy wnioski i wdrożyliśmy procedury, żeby było bezpieczniej” – oświadczenie Green Caffè NeroFirma Green Caffè Nero wydała kolejne oświadczenie w związku z oświadczeniami Sanepidu i doniesieniami medialnymi dotyczącymi zatruć w kawiarniach. Przekonuje, że wyciągnięto wnioski i wdrożono procedury, żeby było bezpieczniej.
1 1 0 0 0 8.06.2018Idzie lato, „Żubr się chłodzi”. Nowa kampania reklamowa markiŻubr rozpoczął letnią odsłonę kampanii. Na początku czerwca w telewizji i social media pojawił się spot zatytułowany „Żubr się chłodzi, można wracać do domu”.
1 1 0 0 0 8.06.2018„W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze” – T‑Mobile z nową odsłoną kampanii wizerunkowej z udziałem Doroty Wellman8 czerwca T-Mobile rozpoczął wakacyjną odsłonę kampanii wizerunkowej „Powroty”. Operator podkreśla w niej jakość sieci i zalety korzystania z niej nawet w najodleglejszych miejscach w kraju. W reklamie ponownie wystąpiła Dorota Wellman.
0 2 0 0 0 8.06.2018Bezbarwna Coca-Cola wchodzi na japoński rynekCoca-Cola zapowiedziała wprowadzenie na japoński rynek nowego wariantu popularnego napoju. Coca-Cola Clear będzie... bezbarwna. Stanie się tak na skutek usunięcia składników karmelowych z receptury.