0 0 0 10.07.2019Dr. Oetker zmienia dom mediowy do obsługi w InternecieMarka Dr. Oetker, producent m.in. dodatków do pieczenia, ciast i środków żelujących, przeniósł swój internetowy budżet mediowy do agencji Business Factory. Firma została wybrana w wyniku przetargu.
1 0 0 10.07.2019PFN nie ujawnia, ile kosztował film „Poland: The Royal Tour”8 lipca odbyła się polska premiera filmu „Poland: The Royal Tour”. Produkcja powstała na zlecenie Polskiej Fundacji Narodowej. W filmie premier Mateusz Morawiecki odgrywa rolę gospodarza. Zabiera amerykańskiego dziennikarza Petera Greenberga w podróż po kraju. Jak pisze „Gazeta Wyborcza”, PFN odmawia podania kosztów przedsięwzięcia.
0 0 0 10.07.2019Komputronik z własną Radą OmnichannelFirma Komputronik w ramach swojej struktury utworzyła Radę Omnichannel. W jej skład wejdą przedstawiciele najważniejszych departamentów.
1 3 0 10.07.2019New Balance z kampanią promującą buty 997 SportRuszyła globalna kampania New Balance, związana z premierą modelu 997 Sport. Kampanii „Runs in the Family” towarzyszy spot z udziałem gwiazd współpracujących z marką. To m.in. koszykarz LA Clippers Kawhi Leonard, sprinterka Sydney McLaughlin, skateboarder Jamie Foy, zwycięzca Ligi Mistrzów z Liverpoolem Sadio Mané czy piosenkarz i aktor Jaden Smith, którego piosenka została wykorzystana jako ścieżka dźwiękowa filmu.
0 1 0 10.07.2019Ponad 2,7 mln zł kary za sprzedaż na pokazachPrezes UOKiK nałożył ponad 2,7 mln zł kary na firmę Vget Polska. Spółka organizowała pokazy handlowe i wprowadzała konsumentów w błąd.
2 0 0 10.07.2019SOS Wioski Dziecięce zachęcają, by nie obciążać dzieci problemami dorosłychKredyt, kłopoty w pracy lub jej utrata, rozwód, nałogi, bieda czy niezaradność życiowa rodziców – to problemy dorosłych, które jak niewidzialny ciężar niesione są przez dzieci każdego dnia. Kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce i Onetu ma skłonić do refleksji nad tym, jak nie obciążać dzieci własnymi problemami i pozwolić im pozostać dziećmi.
0 3 0 10.07.2019 ARTYKUŁ SPONSOROWANYWyjątkowe wizytówki w technologii Multiloft dostępne w drukarni internetowej Chroma.plWizytówki nadal stanowią istotny element budowania marki i renomy firmy. Mimo rozwoju komunikacji elektronicznej to one są potwierdzeniem osobistej relacji i zaproszeniem do komunikacji biznesowej. Dlatego ważny jest ich design i jakość wykonania. Można je podkreślić za pomocą technologii Multiloft, dostępnej w drukarni internetowej Chroma.pl.
0 0 0 9.07.2019Diageo spowalnia prace nad innowacjami produktowymi. Stawia na szerzej pojęty marketingDiageo, właściciel takich marek jak Smirnoff, Johnnie Walker, Baileys czy Guinness, spowalnia rozwój innowacji produktowych i wprowadzanie do sklepów nowych produktów. Zamiast tego stawia na marketing: przede wszystkim na przyciąganie nowych konsumentów, a także zwiększanie lojalności obecnych klientów.
1 0 0 9.07.2019KLM zachęca do rzadszego latania samolotem i odpowiedzialnego podróżowaniaHolenderskie linie lotnicze KLM, które w tym roku obchodzą stulecie działalności, rozpoczęły kampanię „Fly Responsibly”. Zachęcają w niej do rzadszego rezerwowania lotów. Celem jest troska o naszą planetę.
0 1 0 9.07.2019Metamorfoza Katarzyny Sokołowskiej promuje linię L’Oréal ProfessionnelMarka L’Oréal Professionnel wystartowała z kampanią „Bądź pewna zmian”. Twarzą komunikacji została reżyserka pokazów mody, Katarzyna Sokołowska. Przekonuje, że gotowość do zmiany trzeba przede wszystkim poczuć w sobie.