Outdoorowa odsłona kampanii "Poczuj emocje na UEFA EURO 2008"
  • 0
  • 1
4.06.2008

Outdoorowa odsłona kampanii „Poczuj emocje na UEFA EURO 2008”

Rusza kolejna odsłona kampanii marki Carlsberg, Sponsora Głównego UEFA EURO 2008. 1 czerwca na warszawskim Hotelu Metropol, u zbiegu ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich, zawisła ogromna siatka z charakterystycznym, piłkarskim hasłem marki – „Carlsberg. Part of the game”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 czerwca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.06.2008

TEQUILAPolska wpuszcza Żubry do miast

50 makiet żubrów wkroczyło do centrów dwóch polskich miast – Białegostoku i Poznania. Na zacienionych terenach zielonych miast imitacje zwierząt w naturalnych rozmiarach w niestandardowy sposób komunikują promocję „Żubr. W cieniu polany”. Działania ambientowe dla marki Żubr należącej do portfolio Kompanii Piwowarskiej prowadzi agencja marketingu zintegrowanego TEQUILAPolska, która odpowiada za kreację i całkowitą realizację akcji.