Outdoor Media Integrator - nowe narzędzie do optymalizacji selekcji kampanii outdoorowych
  • 0
  • 1
25.04.2008

Outdoor Media Integrator – nowe narzędzie do optymalizacji selekcji kampanii outdoorowych

W trosce o wysoką jakość realizacji kampanii outdoorowych dla klientów domów mediowych: Optimum Media OMD, Macroscope OMD, PHD oraz easymedia, grupa OMG wprowadza nowe narzędzie do usprawnienia selekcji nośników OOH.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.04.2008

Konkurs "Spojrzenia" otrzymał nagrodę "Mocni Wizerunkiem"

Konkurs dla młodych artystów „Spojrzenia” realizowany przez Alert Media Communications dla Deutsche Bank Polska S.A. oraz Zachęty Narodowej Galerii Sztuki, otrzymał jedną z trzech głównych nagród ogólnopolskiego konkursu Mocni Wizerunkiem 2008. W Konkursie nagradzane są wyróżniające się profesjonalizmem projekty społeczne, w tym z zakresu Corporate Social Responsibility (CSR), czyli odpowiedzialności społecznej firm.