Nowe rozwiązanie Genesys iCFD dla Centrów Obsługi Klienta
  • 0
  • 1
25.04.2008

Nowe rozwiązanie Genesys iCFD dla Centrów Obsługi Klienta

Firma Genesys Telecommunications Laboratories należąca do grupy Alcatel-Lucent (Euronext Paris i NYSE: ALU) zaprezentowała nowy system Customer Front Door (iCFD), który przy użyciu narzędzia zarządzającego zasadami biznesowymi zastępuje frustrujące menu IVR oraz “więzienie poczty głosowej” połączeniem samoobsługi oraz obsługi na żywo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.04.2008

Konkurs "Spojrzenia" otrzymał nagrodę "Mocni Wizerunkiem"

Konkurs dla młodych artystów „Spojrzenia” realizowany przez Alert Media Communications dla Deutsche Bank Polska S.A. oraz Zachęty Narodowej Galerii Sztuki, otrzymał jedną z trzech głównych nagród ogólnopolskiego konkursu Mocni Wizerunkiem 2008. W Konkursie nagradzane są wyróżniające się profesjonalizmem projekty społeczne, w tym z zakresu Corporate Social Responsibility (CSR), czyli odpowiedzialności społecznej firm.