Otwórz oczy na Warszawę – nowa kampania reklamowa stolicy w stacji BBC World
  • 0
  • 1
23.10.2006

Otwórz oczy na Warszawę – nowa kampania reklamowa stolicy w stacji BBC World

22 października br. rozpoczyna się kolejna edycja kampanii reklamowej Warszawy w międzynarodowych mediach. Przygotowany przez fundację Warsaw Destination Alliance we współpracy z BBC World telewizyjny spot reklamowy przez pięć tygodni promować będzie stolicę Polski jako atrakcyjne miejsce do organizacji konferencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2006

8 milionów złotych dla jednostek straży pożarnej w całym kraju od PZU SA

PZU SA przekazał dotację prewencyjną w wysokości 8 milionów złotych dla Państwowej Straży Pożarnej oraz Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP. Środki zostaną przeznaczone na zakup samochodów dla jednostek straży pożarnej w całym kraju. Przekazanie dotacji miało miejsce na Placu Zamkowym w Warszawie. Wydarzeniem towarzyszącym uroczystości był Strażacki Piknik Rodzinny, w trakcie którego warszawiacy mogli podziwiać umiejętności strażaków oraz zdobyć wiedzę na temat bezpieczeństwa przeciwpożarowego.

20 października 2006