0 1 0 0 0 24.10.2006Epr.pl stworzył pierwszy marketingowy blog MMS w PolsceSerwis internetowy Epr.pl uruchomił dla swoich czytelników blog MMS. To pierwszy w Polsce blog MMS prowadzony przez medium marketingowe, całkowicie poświęcony tematyce public relations i marketingu. Czytelnicy serwisu mogą współredagować blog wysyłając zdjęcia MMS i komentować w ten sposób marketingową rzeczywistość w naszym kraju.
0 1 0 0 0 24.10.2006Streemo – społecznościowy serwis inny niż wszystkieStreemo (www.streemo.pl) to nowy, społecznościowy serwis internetowy, w którym internauta tworzy swój osobisty profil, zamieszcza w nim pliki wideo i zdjęcia, aby dzielić się nimi w ramach serwisu i poza nim, a także prowadzi vloga, dyskutuje, ocenia i zaprasza przyjaciół do wspólnej zabawy. Streemo promuje legalne treści i twórczość polskich artystów.
0 1 0 0 0 24.10.2006Media Explorer – monitoring wchodzi na giełdęGPW Watcher to najnowsza usługa firmy Media Explorer świadczącej kompleksowe usługi monitoringu mediów. GPW Watcher to system monitoringu dla spółek giełdowych, które szczególnie potrzebują szybkiego dostępu do informacji.
0 1 0 0 0 24.10.2006Opcom promuje nowy produkt P&G w InternecieFirma Procter & Gamble poszerzyła warianty marki Always o kolejny produkt – podpaskę Always Fresh. Spośród firm zaproszonych do przetargu na internetową obsługę produktu wybrano agencję interaktywną Opcom.
0 1 0 0 0 24.10.2006Statuetki EFFIE AWARDS wręczoneGrand Prix siódmej edycji konkursu reklamowego Effie zdobyła agencja Saatchi & Saatchi. Nagrodę przyznano za kampanię non profit "Wolność słowa na Białorusi", zrealizowaną na zlecenie Amnesty International. Łącznie agencje reklamowe wyróżniono tylko dwiema złotymi statuetkami Effie, głównej nagrody nie otrzymał żaden z domów mediowych.
0 1 0 0 0 24.10.2006Kampania reklamowa Ogrodu SPA – nowej linii Grupy KolastynaGrupa Kolastyna SA – czołowy polski producent kosmetyków pielęgnacyjnych – rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową. Działania mają na celu zbudowanie wizerunku Laboratorium Kolastyna (jednej z marek znajdujących się w portfolio Grupy). Produktem prezentowanym podczas kampanii jest linia kosmetyków pielęgnacyjnych Ogród SPA. Jest to pierwsza z linii produktów wprowadzonych w ostatnich miesiącach na rynek w nowej szacie graficznej i pod nowym, odświeżonym logo Laboratorium Kolastyna.
0 1 0 0 0 24.10.2006Rémy Martin dla prawdziwych koneserówCzłonkowie Loży Warszawskiej Business Centre Club spotkali się w ubiegły czwartek podczas Wieczoru Konesera zorganizowanego przez firmę Bols.
0 1 0 0 0 24.10.2006Ceneo i stat24 – zniżki dla wspólnych KlientówInternetowa porównywarka cen Ceneo oraz firma stat24, lider w dostarczaniu narzędzi do monitorowania witryn internetowych, nawiązały współpracę. Dzięki niej właściciele sklepów zamieszczających swoje oferty w Ceneo.pl będą mogli na preferencyjnych warunkach nabywać profesjonalne statystyki stat24.
0 1 0 0 0 24.10.2006Ruszyła kampania „Pokochaj każdą podróż z kartą Visa”Visa Europe wspólnie z bankami członkowskimi wydającymi karty Visa w Polsce rozpoczęła jesienną kampanię promocyjną mającą na celu zachęcenie konsumentów do płacenia za zakupy kartami Visa zamiast gotówką. Loterię promocyjną, która potrwa do końca grudnia br. wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie ogólnopolskiej, punktach sprzedaży i w internecie. O promocji informować będą banki członkowskie, a w połowie listopada br. rozpocznie się innowacyjny konkurs na antenie Radia ZET. Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mediaedge:cia.
0 1 0 0 0 24.10.2006Henkel ogłasza konkurs „Henkel Innovation Trophy”W ramach „Roku Innowacji” firma Henkel zaprasza wszystkich niezależnych wynalazców do przesyłania swoich innowacyjnych pomysłów na konkurs „Henkel Innovation Trophy”. Zgłoszenia można składać za pomocą poczty lub strony internetowej od 15 grudnia 2006 roku do końca kwietnia 2007 roku. Zostaną one ocenione przez komisję ekspertów pod kątem zastosowania biznesowego, stopnia innowacyjności oraz potencjału rynkowego. Zwycięzcy otrzymają atrakcyjne nagrody pieniężne. Henkel bierze także pod uwagę możliwość podpisania z właścicielami najlepszych pomysłów umów licencyjnych.