Oświadczenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego w sprawie Tele2 - Marketing przy Kawie
Oświadczenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego w sprawie Tele2
  • 0
  • 1
15.09.2006

Oświadczenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego w sprawie Tele2

Począwszy od dnia 11-go września 2006 roku, przez kilka kolejnych odcinków w programie telewizyjnym „Uwaga!” emitowanym przez stację TVN, widzom przedstawiono nieprofesjonalne metody prowadzenia rozmów telefonicznych dotyczących zawierania umów przez firmę Tele2.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2006

Play Squash For Kids

Fundacja Dziecięca Fantazja zaprasza wszystkich amatorów squasha w Polsce na niezwykłą imprezę pod nazwą Play Squash For Kids na rzecz nieuleczalnie chorych dzieci w Polsce, w trakcie której odbędzie się mecz pokazowy dwóch światowych gwiazd squasha: Petera Nicola i Chrisa Walkera. Dodatkową atrakcją będzie loteria fantowa - przewidziane są wartościowe nagrody m.in. markowe rakiety do squasha, profesjonalny stacjonarny rower treningowy, weekend w ekskluzywnym hotelu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2006

Walka o ropę

PLAKATIV Poland realizuje kolejną kampanię wielkoformatową dla Discovery Channel. Motywem jest nowy program pt. „Walka o ropę”. Głównymi bohaterami serii są pracownicy platform wiertniczych, zmagający się z trudami prac naprawczych oraz ogromem zniszczeń wywołanych na Zatoce Meksykańskiej przez szalejące w zeszłym roku huragany Katrina i Rita. Wizualizacja przedstawia dwóch mężczyzn pracujących podczas sztormu. Wiszą oni na linach przymocowanych do wielkiej, stalowej konstrukcji.