Polska marka odzieżowa Aryton nowym klientem agencji Face2face - Marketing przy Kawie
Polska marka odzieżowa Aryton nowym klientem agencji Face2face
  • 0
  • 1
14.09.2006

Polska marka odzieżowa Aryton nowym klientem agencji Face2face

Agencja face2face public relations, we wrześniu br., pozyskała nowego klienta – firmę Aryton.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55189 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2006

Play Squash For Kids

Fundacja Dziecięca Fantazja zaprasza wszystkich amatorów squasha w Polsce na niezwykłą imprezę pod nazwą Play Squash For Kids na rzecz nieuleczalnie chorych dzieci w Polsce, w trakcie której odbędzie się mecz pokazowy dwóch światowych gwiazd squasha: Petera Nicola i Chrisa Walkera. Dodatkową atrakcją będzie loteria fantowa - przewidziane są wartościowe nagrody m.in. markowe rakiety do squasha, profesjonalny stacjonarny rower treningowy, weekend w ekskluzywnym hotelu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2006

Walka o ropę

PLAKATIV Poland realizuje kolejną kampanię wielkoformatową dla Discovery Channel. Motywem jest nowy program pt. „Walka o ropę”. Głównymi bohaterami serii są pracownicy platform wiertniczych, zmagający się z trudami prac naprawczych oraz ogromem zniszczeń wywołanych na Zatoce Meksykańskiej przez szalejące w zeszłym roku huragany Katrina i Rita. Wizualizacja przedstawia dwóch mężczyzn pracujących podczas sztormu. Wiszą oni na linach przymocowanych do wielkiej, stalowej konstrukcji.