Walka o ropę
  • 0
  • 1
14.09.2006

Walka o ropę

PLAKATIV Poland realizuje kolejną kampanię wielkoformatową dla Discovery Channel. Motywem jest nowy program pt. „Walka o ropę”. Głównymi bohaterami serii są pracownicy platform wiertniczych, zmagający się z trudami prac naprawczych oraz ogromem zniszczeń wywołanych na Zatoce Meksykańskiej przez szalejące w zeszłym roku huragany Katrina i Rita. Wizualizacja przedstawia dwóch mężczyzn pracujących podczas sztormu. Wiszą oni na linach przymocowanych do wielkiej, stalowej konstrukcji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53469 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2006

Finał Tyskie Grand Tour 2006

Już w najbliższy weekend (15-17 września) w Chorzowie zakończy się tegoroczna edycja cyklu spotkań z piwoszami z całego kraju Tyskie Grand Tour 2006. Trasa marki Tyskie była cyklem imprez organizowanych w 29 mniejszych i większych miastach na terenie niemalże całej Polski. Konwój Tyskiego przemierzył prawie cały kraj, przywożąc ze sobą radość wspólnych spotkań przy najlepszym polskim piwie, wiele wrażeń i atrakcji oraz dobrą zabawę.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2006

Jesienna kampania reklamowa ArchiDoc

ArchiDoc, największa polska firma świadcząca usługi kompleksowego zarządzania dokumentami, rozpoczyna kolejną edycję kampanii reklamowej „Documentny outsourcing”. Główny nacisk położono na outsourcing zarządzania korespondencją – usługę ArchiDoc nagrodzoną w konkursie „Teraz Polska”. Działania reklamowe koncentrują się na sektorach finansowo-ubezpieczeniowym, telekomunikacyjnym oraz energetycznym; obejmą Internet, prasę gospodarczą i specjalistyczną.