Bezpieczne Gadu-Gadu - Marketing przy Kawie
Bezpieczne Gadu-Gadu
  • 0
  • 1
14.09.2006

Bezpieczne Gadu-Gadu

Bezpieczne Gadu-Gadu – pod tą nazwą rozpoczęła się akcja informacyjna skierowana do użytkowników najpopularniejszego polskiego komunikatora Gadu-Gadu. Na stronie bezpieczne.gadu-gadu.pl można znaleźć pomocne informacje o zasadach bezpiecznego korzystania z Internetu oraz pobrać specjalny program „Bezpiecznik” służący do usuwania określonego złośliwego oprogramowania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55068 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2006

Play Squash For Kids

Fundacja Dziecięca Fantazja zaprasza wszystkich amatorów squasha w Polsce na niezwykłą imprezę pod nazwą Play Squash For Kids na rzecz nieuleczalnie chorych dzieci w Polsce, w trakcie której odbędzie się mecz pokazowy dwóch światowych gwiazd squasha: Petera Nicola i Chrisa Walkera. Dodatkową atrakcją będzie loteria fantowa - przewidziane są wartościowe nagrody m.in. markowe rakiety do squasha, profesjonalny stacjonarny rower treningowy, weekend w ekskluzywnym hotelu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2006

Walka o ropę

PLAKATIV Poland realizuje kolejną kampanię wielkoformatową dla Discovery Channel. Motywem jest nowy program pt. „Walka o ropę”. Głównymi bohaterami serii są pracownicy platform wiertniczych, zmagający się z trudami prac naprawczych oraz ogromem zniszczeń wywołanych na Zatoce Meksykańskiej przez szalejące w zeszłym roku huragany Katrina i Rita. Wizualizacja przedstawia dwóch mężczyzn pracujących podczas sztormu. Wiszą oni na linach przymocowanych do wielkiej, stalowej konstrukcji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2006

Finał Tyskie Grand Tour 2006

Już w najbliższy weekend (15-17 września) w Chorzowie zakończy się tegoroczna edycja cyklu spotkań z piwoszami z całego kraju Tyskie Grand Tour 2006. Trasa marki Tyskie była cyklem imprez organizowanych w 29 mniejszych i większych miastach na terenie niemalże całej Polski. Konwój Tyskiego przemierzył prawie cały kraj, przywożąc ze sobą radość wspólnych spotkań przy najlepszym polskim piwie, wiele wrażeń i atrakcji oraz dobrą zabawę.