Opus B autorem opakowań marki Cherrissimo z portfolio Mieszka SA
  • 0
  • 1
5.01.2007

Opus B autorem opakowań marki Cherrissimo z portfolio Mieszka SA

Agencja reklamowa Opus B przygotowała nowe opakowanie marki Cherrissimo – bomboniery firmy Mieszko SA. Czekoladki zawierające wiśnie z likierem trafią do klientów w dwuwarstwowym wytwornym pudełku w kształcie kuferka o wadze 318 g.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2007

Nowe stacje radiowe i TV w ofercie IMM

Od stycznia Instytut Monitorowania Mediów poszerzył swoje usługi o monitoring kolejnych stacji telewizyjnych i radiowych. IMM przez całą dobę monitoruje programy RTV z ośmiu ośródków: w Katowicach, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie oraz w nowych w ofercie miastach - Łodzi i Bydgoszczy. Dzięki temu IMM jako jedyny w Polsce stale monitoruje 26 regionalnych rozgłośni radiowych. Łącznie w ofercie Instytutu znajduje się aż 55 polskich stacji radiowych i telewizyjnych.