Nowe stacje radiowe i TV w ofercie IMM
  • 0
  • 1
5.01.2007

Nowe stacje radiowe i TV w ofercie IMM

Od stycznia Instytut Monitorowania Mediów poszerzył swoje usługi o monitoring kolejnych stacji telewizyjnych i radiowych. IMM przez całą dobę monitoruje programy RTV z ośmiu ośródków: w Katowicach, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie oraz w nowych w ofercie miastach – Łodzi i Bydgoszczy. Dzięki temu IMM jako jedyny w Polsce stale monitoruje 26 regionalnych rozgłośni radiowych. Łącznie w ofercie Instytutu znajduje się aż 55 polskich stacji radiowych i telewizyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50853 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2007

Plazma a LCD – poznaj fakty i mity

Panasonic, czołowa marka koncernu Matsushita Electric Industrial, światowego lidera w dziedzinie rozwoju i produkcji urządzeń elektronicznych, poinformował o stworzeniu, wspólnie z Hitachi i Pioneer, serwisu internetowego poświęconego tematyce płaskich telewizorów. Strona www.plazma-lcd-fakty.pl ma ułatwić konsumentom wybór telewizora, który najlepiej spełni ich oczekiwania. W serwisie rozwiano wiele mitów związanych z technologią plazmową, przedstawiono fakty i wyjaśniono różnice między PDP (Plasma Display Panel) a LCD (Liquid Crystal Display).