Opi’s – marka dla niemowląt uzależnionych od narkotyków
  • 0
  • 3
26.04.2019

Opi’s – marka dla niemowląt uzależnionych od narkotyków

Według statystyk co 15 minut na świecie rodzi się dziecko uzależnione od narkotyków. Ten przerażający fakt stał się punktem wyjścia kampanii organizacji Urgent Love Initiative. W jej ramach powstały produkty dla noworodków i niemowląt symbolizujące uzależnienie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46545 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

26 kwietnia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2019

„Reklamacje i zwroty” – poradnik Izby Gospodarki Elektronicznej

Właściwa reakcja marki na reklamację sprawi, że pozostanę jej klientem, a nawet zwiększę zakupy. Tak zadeklarowało 67% konsumentów w badaniu Mobile Institute*. Co piąty badany podzieli się też pozytywną opinią o marce, a także informacją o tym, w jaki sposób rozwiązano jego problem. Sprawne rozpatrywanie reklamacji jest uznawane za standard. Jak powinno to wyglądać? Podpowiedź znaleźć można w poradniku Izby Gospodarki Elektronicznej.

25 kwietnia 2019