Opi’s – marka dla niemowląt uzależnionych od narkotyków
  • 0
  • 3
26.04.2019

Opi’s – marka dla niemowląt uzależnionych od narkotyków

Według statystyk co 15 minut na świecie rodzi się dziecko uzależnione od narkotyków. Ten przerażający fakt stał się punktem wyjścia kampanii organizacji Urgent Love Initiative. W jej ramach powstały produkty dla noworodków i niemowląt symbolizujące uzależnienie.

W skład kolekcji Opi’s wchodzą:

  • Morphi Spoon – łyżeczka przypominająca tę służącą do podgrzewania narkotyków,
  • Heart Rate ’N Rattle – grzechotka z urządzeniem do monitorowania pracy serca,
  • Breathe and Feed – butelka z maską tlenową.

Fikcyjną markę Opi’s stworzyła agencja Grey New York dla stowarzyszenia walczącego z narkomanią w południowo-zachodniej Virginii. Zajmuje się ono m.in. pomocą uzależnionym matkom.

Produkty reklamowane są w Internecie, m.in. na blogach o tematyce rodzicielskiej, na Facebooku czy Instagramie. Nie można ich jednak kupić. Można za to poprzez stronę www.opisbaby.com przekazać datek na działalność Urgent Love Initiative.

Źródło: www.musebycl.io

  • 3
 

26 kwietnia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2019

„Reklamacje i zwroty” – poradnik Izby Gospodarki Elektronicznej

Właściwa reakcja marki na reklamację sprawi, że pozostanę jej klientem, a nawet zwiększę zakupy. Tak zadeklarowało 67% konsumentów w badaniu Mobile Institute*. Co piąty badany podzieli się też pozytywną opinią o marce, a także informacją o tym, w jaki sposób rozwiązano jego problem. Sprawne rozpatrywanie reklamacji jest uznawane za standard. Jak powinno to wyglądać? Podpowiedź znaleźć można w poradniku Izby Gospodarki Elektronicznej.

25 kwietnia 2019