„Reklamacje i zwroty” – poradnik Izby Gospodarki Elektronicznej
  • 0
  • 0
26.04.2019

„Reklamacje i zwroty” – poradnik Izby Gospodarki Elektronicznej

Właściwa reakcja marki na reklamację sprawi, że pozostanę jej klientem, a nawet zwiększę zakupy. Tak zadeklarowało 67% konsumentów w badaniu Mobile Institute*. Co piąty badany podzieli się też pozytywną opinią o marce, a także informacją o tym, w jaki sposób rozwiązano jego problem. Sprawne rozpatrywanie reklamacji jest uznawane za standard. Jak powinno to wyglądać? Podpowiedź znaleźć można w poradniku Izby Gospodarki Elektronicznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50894 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

26 kwietnia 2019

25 kwietnia 2019