0 3 0 19.02.2020Canal+ promuje serial „Mały Zgon” plakatami przypominającymi nekrologiW drugiej połowie lutego rozpoczęła się kampania promocyjna nowego serialu Canal+, pt. „Mały Zgon”. Przygotowane w jej ramach plakaty przypominają nekrologi.
0 4 0 19.02.2020Polacy kupują online w godzinach pracy. Badanie Blue MediaNawet połowa e-zakupów polskich internautów w 2019 r. została zrealizowana w godzinach pracy – wynika z danych Blue Media. Polacy wyróżniają się pod tym względem na tle innych krajów, których mieszkańcy na zakupy w Sieci zdecydowanie częściej wybierają godziny wieczorne.
0 1 0 19.02.2020SalesTube we współpracy z Artox Media uruchamia filię w RosjiSalesTube, agencja należąca do niezależnej polskiej grupy komunikacyjnej Group One, rozszerza obszar swoich działań na rynek wschodni. Od stycznia 2020 r. wspólnie z rosyjskim partnerem Artox Media rozwija filię one stop shop dla e-commerce w Rosji.
0 3 0 18.02.2020Gmina Kościelisko ma nową identyfikację i claimOd 16 stycznia 2020 r., po raz pierwszy w swojej historii gmina Kościelisko ma księgę znaku. Zawiera ona m.in. herb, logo i hasło.
0 4 0 18.02.2020„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” – kampania charytatywnej telefonii komórkowej Viva!Mobile„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” – to hasło kampanii reklamowej sieci Viva!Mobile. Nowi klienci charytatywnej telefonii komórkowej, opłacając abonament, wspierają podopiecznych Fundacji Międzynarodowy Ruch na rzecz Zwierząt.
1 12 0 18.02.2020„The Unlimited Power of Beauty” – rusza kampania wizerunkowa marki Sephora18 lutego wystartowała kampania reklamowa Sephory, a wraz z nią nowe pozycjonowanie marki. „The Unlimited Power of Beauty” ma być wyrazem nowoczesnej wizji piękna charakteryzującej naszą generację.
0 1 0 18.02.2020Primark wybrał Grayling Poland do obsługi wejścia na polski rynekMiędzynarodowa marka odzieżowa Primark wiosną bieżącego roku otworzy swój pierwszy sklep w Polsce. Firma rozpoczęła współpracę z agencją Grayling Poland, która wesprze wejście sieci na nasz rynek i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną i fashion w Polsce.
0 1 0 18.02.2020Whoppyr od Burger Kinga dla mieszkańców PoznaniaBurger King wprowadza burgera inspirowanego lokalną tradycją. Od 18 lutego we wszystkich lokalach sieci w Poznaniu można zjeść Whoppyra – burgera wypełnionego frytkami z pyr.
0 1 0 18.02.2020Reklamy z hasłem „Miejsce kobiet jest w kuchni” to kampania marki Porta„Otwórz się na siebie” – to tytuł najnowszej kampanii producenta drzwi, firmy Porta. W akcji wzięły udział ambasadorki marki: Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler. Działania poprzedzał etap teaserowy. Prezentowano w nim reklamy z hasłami: „Miejsce kobiet jest w kuchni”, „Kobiety ciągle gadają i gadają” i „Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci”.
0 4 1 18.02.2020FIRE Real Estate Marketing Forum 2020 – Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o marketingu nieruchomości, ale wstydziliście się zapytaćStatystyczny Polak kupuje mieszkanie zaledwie dwa, trzy razy w życiu. Jest to zatem decyzja, której konsekwencje ponosi przez dziesięciolecia. W przypadku nieruchomości komercyjnych – zarówno jeśli chodzi o biura, powierzchnie handlowe, jak i magazyny – umowy najmu zawierane są najczęściej na pięć lat. Jak skutecznie reklamować produkty obarczone tak długofalowymi konsekwencjami?