Okocimskie radlery w kampanii telewizyjnej (wideo)
  • 1
  • 1
30.05.2017

Okocimskie radlery w kampanii telewizyjnej (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa radlerów marki Okocim. Spot, w którym piwowarzy opowiadają o ich tworzeniu i swojej pasji, jest emitowany w stacjach głównych TVN, TVP i Polsatu oraz w kanałach tematycznych.

Reklama to kontynuacja dotychczasowej kampanii marki. Ma formę paradokumentu, w którym występują prawdziwi okocimscy piwowarzy.

Zaplanowano także działania na outdoorze (billboardy w formacie giganto w dziesięciu lokalizacjach przy najbardziej uczęszczanych trasach w Polsce) oraz w Internecie. W punktach sprzedaży wyeksponowane zostały materiały POS.

  • Odświeżenie marki Okocim, stworzenie etykiet, na których podpisali się piwowarzy, materiały POS: EDDA
  • Działania w Internecie: Upside
  • Planowanie mediów: PHD Media Direction

30 maja 2017

Czytaj także
Reklama
Czytaj także
Reklama