W 2019 r. mobile będzie mieć 26% udziału w globalnej konsumpcji mediów – prognozuje Zenith
  • 0
  • 0
30.05.2017

W 2019 r. mobile będzie mieć 26% udziału w globalnej konsumpcji mediów – prognozuje Zenith

Za 2 lata 26% czasu poświęcanego na konsumpcję mediów spędzimy na korzystaniu z Internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych – wynika z opublikowanego przez Zenith raportu „Media Consumption Forecasts”. Ludzie na całym świecie spędzą średnio 122 minuty dziennie, korzystając z mobilnej przeglądarki lub aplikacji. W 2010 r. zajmowało to 10 minut.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 maja 2017