Oglądalność Euro 2012
  • 0
  • 3
13.06.2012

Oglądalność Euro 2012

Mecz Polska-Rosja, który odbył się 12 czerwca, oglądała jeszcze większa widownia niż mecz otwarcia z Grecją. Wpływ na to miała przede wszystkim późniejsza pora emisji wczorajszego meczu, czego dowodzi słabszy SHR (średni udział w oglądalności) niż ten osiągnięty podczas meczu z Grecją – wynika z analizy przygotowanej przez Universal McCann.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54780 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

remek

12 lat temu

A co z reklamą Sawickiego ?

Chyba powinna być w zestawieniu ? Jakie ma GRP i Investment?

13 czerwca 2012

12 czerwca 2012