1 2 0 0 0 11.04.2012Kampania butów Formentor marki Timberland (wideo)„Pierwsza zasada dobrego wyglądu na łódce. Utrzymać się na niej” – to hasło wiosennej kampanii Timberland, promującej model Formentor. Od 11 kwietnia marka będzie mocno promować jeden ze swoich modeli obuwniczych przeznaczonych na łódkę. Kampania obejmie kreacje w prasie, Internecie oraz telewizji.
2 1 0 0 0 11.04.2012„Ceny takie jak Henio” oraz „Co tu tak pięknie pachnie?” – reklamy Tesco (wideo)Film „Ceny takie jak Henio” jest kolejną odsłoną kampanii promocyjnej, informującej o promocjach w Tesco. Bohater spotu przekonuje, że ceny powinny być takie, jak on – atrakcyjne.
0 1 0 0 0 11.04.2012Zdrowita ukarana przez UOKiKSugerowanie leczniczych właściwości produktów, ogranicznie możliwości zwrotu towaru i zastrzeganie możliwości pobrania odstępnego – o tym, że te praktyki są niedozwolone, przekonała się firma Zdrowita z Opalenicy. Przedsiębiorca zobowiązał się do zmiany kwestionowanych przez prezes UOKiK praktyk.
0 1 0 0 0 11.04.2012Przesyłka z tekstem hymnu dotrze do niemal 6 mln polskich domów„Siłą tysięcy naszych głosów stwórzmy największe wykonanie Hymnu Polski dla naszych piłkarzy” – list z zaproszeniem do udziału w akcji „Do hymnu!” dostanie niemal co drugi Polak. W specjalnej przesyłce Warka – oficjalny sponsor reprezentacji Polski – wyśle także tekst „Mazurka Dąbrowskiego”.
0 1 0 0 0 11.04.2012Raport na temat aktywności reklamowej przed Euro 2012Czy pozycja sponsora wielkiego międzynarodowego wydarzenia daje gwarancję wizerunkowego sukcesu? Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) z Grupy Gemius prezentuje raport poświęcony działaniom reklamowym w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej.
0 1 0 0 0 11.04.2012Codemedia zadba o public relationsDom mediowy Codemedia wybrał agencję ŁubuDubu PR do obsługi budżetu działań public relations. Agencja będzie zajmowała się działaniami z zakresu media relations i investor relations
0 1 0 0 0 11.04.2012PMCompass.pl z agencją public relationsPlatforma do zarządzania projektami PMCompass.pl rozpoczęła współpracę z agencją GutPR.
0 1 0 0 3 11.04.2012Największa puszka Tigera stanęła w WarszawieRozpoczęła się akcja promocyjna napojów energetycznych Tiger. W Warszawie stanęła największa na świecie instalacja pneumatyczna – 30-metrowa puszka Tigera. Podobne akcje planowane są także w innych polskich miastach.
1 1 0 0 0 11.04.2012Kampania reklamująca konto oszczędnościowe BGŻ Optima (wideo)Sympatyczne różowe świnki-skarbonki zachęcają do oszczędzania na koncie BGŻ Optima. Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji i w Internecie.
0 1 0 0 0 11.04.2012BZ WBK Press Foto 2012 rusza w PolskęZnane są już miasta, w których zostaną zorganizowane wystawy prezentujące polskie fotografie prasowe nagrodzone w ósmej edycji konkursu BZ WBK Press Foto. Lista obejmuje 21 lokalizacji w całym kraju. W siedmiu z nich odbędą się także warsztaty fotograficzne dla młodzieży – BZ WBK Press Foto Junior.