0 1 0 0 0 20.06.2012Piłkarz pokazujący bokserki z reklamą ukaranyDuński piłkarz Nicklas Bendtner, który odsłonił bokserki podczas meczu z Portugalią i zareklamował w ten sposób bukmachera Paddy Power, został ukarany grzywną w wysokości 100 tysięcy euro i zawieszony na jeden mecz reprezentacji Danii.
0 1 0 0 0 19.06.2012Euro 2012 – polska duma, polski wstydPrzez cztery czerwcowe dni – między meczem z Rosją a ostatnim spotkaniem grupowym z Czechami – cała Polska żyła nadzieją i dumą. Jak pokazuje badanie Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR), emocje towarzyszące reprezentacji Polski w piłce nożnej zmieniały się wraz z sukcesami oraz porażkami Polaków. Remis z Rosją spowodował znaczny wzrost odsetka osób dumnych z polskiej drużyny na Euro 2012 – z 67% w dniu meczu ze sborną do aż 89% dzień po spotkaniu. Euforia nie trwała jednak długo.
0 6 0 0 4 19.06.2012„Dowcipny” wirtualny doradca na nowej internetowej platformie ZUSZakład Ubezpieczeń Społecznych uruchomił 14 czerwca Platformę Usług Ekonomicznych. Na stronie zaimplementowano wirtualnego doradcę, który ma pomagać podatnikom i odpowiadać na ich pytania. Niestety, jego baza odpowiedzi jest jeszcze niepełna, co spowodowało falę żartów ze strony internautów.
0 1 0 0 0 19.06.2012Kolejna odsłona kampanii platformy transakcyjnej Trejdoo.comRozpoczęta w kwietniu kampania reklamowa platformy transakcyjnej Trejdoo.com nabiera tempa. Jej celem jest pokazanie korzyści wynikających z wymiany walut online w kontraście do tradycyjnych metod.
0 1 0 0 0 19.06.2012Upright Group zadba o public relationsUpright Group, spółka oferująca rozwiązania z zakresu outsourcingu usług biznesowych (BPR), nawiązała współpracę z agencją Prelite Public Relations.
0 1 0 0 1 19.06.2012Portal Grono w sieci IDMnetW czerwcu IDMnet nawiązał współpracę z serwisem Grono.net. Dzięki tej współpracy znacznie wzmocniła się oferta sieci, w szczególności pakiety tematyczne: „rozrywka”, „społeczności” i „pakiet premium super 20”.
0 2 0 0 0 19.06.2012Polacy szukają ofert wakacyjnych w InternecieW jaki sposób Polacy organizują wakacje, skąd czerpią pomysły? Gdzie i jak znajdują zakwaterowanie podczas urlopu? Odpowiedź na te i inne pytania można znaleźć w najnowszym raporcie „Zwyczaje urlopowe Polaków”, przygotowanym przez serwis Casamundo i TNS OBOP Polska.
0 1 0 0 0 19.06.2012Multikino Media poszerzyło swoją ofertę dla reklamodawcówMultikino Media wraz z otwarciem przez spółkę dwóch nowych multipleksów poszerzyło swoją ofertę dla reklamodawców. Obecnie sprzedaż reklamy kinowej obejmuje 41 kin z łączną liczbą 247 ekranów.
1 1 0 0 0 19.06.2012Kampania reklamowa wody mineralnej Dobrowianka (wideo)Od kwietnia do września potrwa telewizyjna kampania reklamowa wody mineralnej Dobrowianka – spot emitowany jest w kluczowych stacjach.
0 1 0 0 0 19.06.2012Wakacyjna kampania MaxiBiotic „Niezawodna linia obrony”Firma Valeant Polska rozpoczęła wakacyjną kampanię maści antybiotykowej MaxiBiotic, którą stosuje się m.in. na otarcia, zadrapania, oparzenia i ukąszenia. Akcja reklamowa potrwa do końca roku.