17 Skarbów Matki w IMR advertising by PR
  • 0
  • 1
8.03.2007

17 Skarbów Matki w IMR advertising by PR

W marcu bieżącego roku firma MacKar podpisała kolejną, roczną umowę z IMR advertising by PR. Agencja zajmie się linią produktów z serii Skarb Matki, do jej zadań będzie należało: utrzymywanie kontaktów z mediami, promocja marki, doradztwo komunikacyjne, opracowywanie i rozpowszechnianie informacji prasowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2007

Ruszyła kampani reklamowa marki Dorato

Z początkiem marca ruszyła telewizyjna kampania reklamowa lidera kategorii szampanów i win musujących Dorato pod nazwą "Co lepiej wyrazi twoje uczucia". Kampania została zaplanowana na cały rok i koncentruje się na wyjątkowych okazjach w naszym życiu. Pod koniec 2006 roku AMBRA S.A., wiodąca firma rynku winiarskiego w Polsce, odświeżyła opakowanie, etykietę, butelkę i korek marki Dorato, lidera segmentu szampanów i win musujących w Polsce.

7 marca 2007