Od marki do pasji – strategie w czasie kryzysu
  • 0
  • 1
15.09.2009

Od marki do pasji – strategie w czasie kryzysu

W dniach 9–11 września w Krynicy odbyło się XIX Forum Ekonomiczne. Podczas debaty zatytułowanej „Od marki do pasji – strategie w czasie kryzysu” swoje poglądy prezentowali: gość specjalny – Simon Anholt (ekspert ds. brandingu narodowego z Wielkiej Brytanii), Christian Kaczmarek (prezes firmy Bakoma), Jan Wiktor (prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie), Grzegorz Kiszluk (red. naczelny miesięcznika „Brief”), a ze strony Young & Rubicam oraz BAV Consulting – Marek Staniszewski, wiceprezes agencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 września 2009