0 1 0 12.02.2010mLife w spółce z Politechniką WarszawskąW dniu 6 lutego 2010 roku na mocy umowy pomiędzy firmą mLife, Politechniką Warszawską oraz Suntech SA powołana została do życia spółka Invendo. Prowadzić będzie działalność badawczo-rozwojową w obszarze telekomunikacyjnym. Invendo to pierwsza w Polsce spółka z podmiotem komercyjnym, w jaką zaangażowała się Politechnika Warszawska.
0 1 0 12.02.2010Gdzie wędrują ludzie mediów?10 lutego Krzysztof Gmyrek, wiceprezes firmy Business Consulting, zdjął z maszyny drukarskiej pierwszy egzemplarz przewodnika turystycznego „Wędrówki z pomysłem”. Przewodnik stworzony został przez ludzi mediów, marketingu i reklamy.
0 1 0 11.02.2010Kampania „Szczyt wszystkiego” – na snowboard do kinaGra Human Joystick wspiera w kinach zimową promocję konsumencką marki Lech Premium „Szczyt wszystkiego”.
0 1 0 11.02.2010Eura7 dla Fundacji „Mimo Wszystko”Agencja interaktywna Eura7 opracowała „Strategię komunikacji w Social Media” dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Strategia ma na celu uruchomienie nowych kanałów komunikacji Fundacji i ich wykorzystanie w działaniach fundraisingowych.
0 1 0 11.02.2010Kampania Johnson & Johnson dla marki NicoretteFirma Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. wprowadza na polski rynek nowy produkt z kategorii leków NTZ - Nicorette Inhaler. Wprowadzeniu preparatu towarzyszy kampania reklamowa w środkach masowego przekazu, połączona z działaniami promocyjnymi w punktach sprzedaży.
0 1 0 11.02.2010Rebel.tv oraz At Media rozpoczynają współpracę reklamowąKanał muzyczny dla młodzieży Rebel.tv rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego. Stacja będzie dostępna w ofercie domu sprzedaży At Media w sprzedaży cennikowej, pakietach spotów oraz pakietach gwarantowanej widowni.
0 1 0 11.02.2010Ruszyła nowa akcja promocyjna marki Funai„Masz dużego? Kup sobie małego!” - pod takim hasłem rozpoczęła się nowa akcja promocyjna telewizorów marki Funai.
0 1 0 11.02.2010Pocałunek wszech czasów z PhilipsemW lutym i marcu 2010 r. agencje Pride&Glory Interactive oraz Heureka prowadzą dla marki Philips kampanię „Pocałunek wszech czasów”. Akcja ma na celu podniesienie sprzedaży w kanale e-commerce.
0 1 0 11.02.2010Nowe agencje reklamowe PIAPAHA-Menes, True Colours, Oskar Agencja Reklamowa, Agencja Reklamowa Norwoks, ARCO Studio Reklamy, Agle, Evergreen z Dąbrowy Górniczej oraz Kusha to 8 nowych agencji reklamowych, które zostały Członkami Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
0 1 0 10.02.2010Walentynkowa kampania Cin & Cin„Daj mi Cin Cin” to hasło nowej kampanii, którą przygotowała marka Cin & Cin. Kampania rozpoczyna się w walentynki i potrwa aż do Dnia Kobiet.