0 1 0 0 4 17.09.2009Aster promuje usługę VoDRozpoczyna się nowa kampania firmy Aster, promująca usługę wideo na życzenie (VoD). Akcja potrwa do końca października br. i obejmie swym zasięgiem Internet, prasę, radio, telewizję, a także sieć Cinema City oraz warszawskie metro.
0 1 0 0 0 17.09.2009Media Concept dla marki StrongNa początku września rozpoczęła się wizerunkowa kampania marki Strong, należącej do Grupy Żywiec.
0 1 0 0 0 17.09.2009Infinity Group: badania eyetrackingowe dla Fortis BankW ramach realizacji najnowszej wersji serwisu Fortis Banku, agencja Infinity Group przeprowadziła badania eyetrackingowe z wykorzystaniem własnego eyetrackera.
0 1 0 0 0 17.09.2009„Parcie na szkło” – kolejne spotkanie Kraków PRPo wakacyjnej przerwie Kraków PR wraca do tematu ze świata mediów. Tytuł najbliższego spotkania to „Parcie na szkło”.
0 1 0 0 0 17.09.2009Konferencja „CSR w strategii firmy”Polska Rada Centrów Handlowych oraz PricewaterhouseCoopers zapraszają na warsztaty i dyskusję panelową na temat zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu (CSR) w branży handlu detalicznego i dóbr konsumpcyjnych.
0 1 0 0 0 17.09.2009Konferencja „E-fektywny Marketing 2009”Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz portal HotelNews.pl zapraszają na cykl spotkań branży turystycznej z praktykami w dziedzinie marketingu internetowego, który odbędzie w dniach 22–23 października br. podczas Targów Turystycznych Tour Salon w Poznaniu.
0 1 0 0 0 17.09.2009Jesienna kampania San Markos dla Galerii MaltaPod hasłem „Przymierz się do jesiennych kolekcji” rozpoczęła się nowa odsłona kampanii przygotowanej przez agencję reklamową San Markos dla Galerii Malta.
0 1 0 0 0 17.09.2009Certyfikat SKP – dobre umowy dla konsumentów, etyczny marketing dla firmOd września Stowarzyszenie Konsumentów Polskich (SKP) nadaje wzorcom umownym Certyfikat SKP. Certyfikowana przez SKP umowa daje gwarancję zgodności z prawem konsumenckim oraz szeroko rozumianym interesem konsumentów.
0 1 0 0 0 16.09.2009Polacy gotowi na program multipartnerskiNajnowsze badanie przeprowadzone przez CEM Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej potwierdza, że na polskim rynku programów lojalnościowych jest miejsce na nową jakość – multipartnerski program oferujący wymierne korzyści. 81% respondentów wyraziło zainteresowanie tego typu programem.
0 1 0 0 0 16.09.2009Agencja United PR nagrodzona w konkursie The International Business AwardsW Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia statuetek w międzynarodowym konkursie The International Business Awards. United PR uhonorowano tytułem Agencji Roku 2009 w Europie (Public Relations Agency of the Year in Europe).