Nowy wizerunek Top Secret
  • 0
  • 1
24.09.2008

Nowy wizerunek Top Secret

Kampania reklamowa marki Top Secret na sezon jesień/zima 2008/9 jest kontynuacją i rozszerzeniem działań wspierających wizerunek marki jako promującej aktywny zawodowo styl życia. Marka przeszła znaczącą zmianę wizerunkową w poszukiwaniu swego miejsca na rynku. Obecnie Top Secret kieruje swoje działania do osób w wieku 24-35+ aktywnych zawodowo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.09.2008

Web 2.0 zwiększa sprzedaż w sklepach online

Wyniki najnowszego badania firmy Vovici, przeprowadzony w sierpniu 2008 roku na próbie ponad 4 tys. właścicieli i kierownictwa sklepów internetowych działających na terenie Unii Europejskiej i USA, są jednoznaczne. Ponad połowa respondentów (57%) przyznaje, że ich sklepy online dzięki wykorzystaniu nowinek technicznych oraz najpopularniejszych elementów Web 2.0 zarabiają więcej. Wśród najczęściej stosowanych wymieniono: komentowanie i ocenianie produktów, wideo prezentacje, a także możliwość porównania produktów różnych producentów.