Agencja Smolar promuje markę Fisiel
  • 0
  • 1
24.09.2008

Agencja Smolar promuje markę Fisiel

Agencja Smolar we wrześniu i w październiku przeprowadzi dwieście akcji promocyjnych wspierających sprzedaż kisieli Fisiel produkowanych przez Delectę. Degustacje i animacje sprzedaży odbędą się głównie w sieciach hipermarketów, ale także w wybranych sklepach detalicznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.09.2008

Web 2.0 zwiększa sprzedaż w sklepach online

Wyniki najnowszego badania firmy Vovici, przeprowadzony w sierpniu 2008 roku na próbie ponad 4 tys. właścicieli i kierownictwa sklepów internetowych działających na terenie Unii Europejskiej i USA, są jednoznaczne. Ponad połowa respondentów (57%) przyznaje, że ich sklepy online dzięki wykorzystaniu nowinek technicznych oraz najpopularniejszych elementów Web 2.0 zarabiają więcej. Wśród najczęściej stosowanych wymieniono: komentowanie i ocenianie produktów, wideo prezentacje, a także możliwość porównania produktów różnych producentów.