Nowy Rok przed telewizorem - Marketing przy Kawie
Nowy Rok przed telewizorem
  • 0
  • 1
4.01.2011

Nowy Rok przed telewizorem

Pierwszą minutę 2011 roku spędziło przed telewizorami 12,2 mln Polaków, czyli co trzeci rodak mający w domu telewizor. W ciągu pierwszego dnia tego roku oglądaliśmy telewizję średnio przez 5 godzin i 10 minut, o 9 minut krócej niż przed rokiem. Co ciekawe, aż 10,7 mln posiadaczy telewizorów ani na chwilę nie włączyło w Nowy Rok swoich odbiorników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.01.2011

Nowa agencja interaktywna: Thinkeractive

Rozpoczynająca działalność agencja Thinkeractive, założona przez Mirosława Mamczura i Radosława Drzazgę, specjalizuje się w tworzeniu i prowadzeniu wszelkich aktywności reklamowych i marketingowych w Internecie. W zakres jej oferty wchodzą: przygotowanie strategii on-line, brand consulting, szeroko pojęta kreacja, web development oraz działania wspierające sprzedaż on-line. Firma powstała na bazie butiku kreatywnego IMBUE – Grupa Kreatywna Nowych Mediów, obecnego na rynku od 2006 r.