0 1 0 0 2 12.01.2011Katarzyna Figura ma swoją PR managerAktorka filmowa, teatralna i telewizyjna Katarzyna Figura z początkiem roku rozpoczęła współpracę z Agatą Brodzką-Kostrzewską w zakresie działań public relations. Współpraca ma charakter stałej opieki PR.
0 1 0 0 0 12.01.2011Euro RSCG Marketing House i Dell Solution Platinium ClubRozpoczęła się współpraca pomiędzy Euro RSCG Marketing House a firmą Dell. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 12.01.2011Promocja marki Siemens – kosz przypraw za kupno piekarnikaKażdy, kto w okresie od 15 stycznia do 15 kwietnia br. kupi dowolny model piekarnika marki Siemens, a następnie wypełni kupon zgłoszeniowy ze specjalnej ulotki i prześle go do organizatora, otrzyma prezent w postaci kosza ze specjałami marki Knorr o wartości ponad 150 zł.
0 1 0 0 0 12.01.2011Adv.pl wprowadza augmented reality w nowej odsłonieAgencja interaktywna Adv.pl wprowadza do swojej oferty zaawansowaną technologię augmented reality dla platformy Adobe Flash – Flash AR.
1 1 0 0 0 12.01.2011Orange prowadzi „S’cool akcję” (wideo)Ideą „S’cool akcji” jest angażowanie uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych we wspólne działania w ich codziennym środowisku – szkole. Kilku, a nawet kilkudziesięcioosobowe grupy młodych ludzi rywalizują m.in. o wycieczki do Paryża i do Berlina, na które pojadą razem z całą klasą. Co miesiąc mają do wykonania cztery zadania obejmujące kategorie: muzyka, sport, film i akcje. Najlepsze i najbardziej kreatywne rozwiązania wybierają internauci w procesie głosowania.
0 1 0 0 0 12.01.2011Sarto obsługuje Zielone CentrumAgencja Sarto PR prowadzić będzie obsługę public relations Zielonego Centrum – pierwszej w Polsce całorocznej galerii ogrodniczej, prowadzonej przez spółkę Hortico. W ramach umowy podpisanej 5 stycznia agencja będzie odpowiedzialna za zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej zwiastującej marcowe otwarcie galerii we Wrocławiu-Psarach.
0 1 0 0 0 12.01.2011Justyna Kowalczyk poleca Małopolskę zimąTwarzami kampanii „Małopolska w akcji”, promującej aktywną turystykę i zimowe atrakcje województwa małopolskiego, są znani sportowcy związani z regionem. Wśród nich jest również Justyna Kowalczyk. Kreacje reklamowe z wizerunkiem naszej olimpijki i innych utytułowanych reprezentantów sportów zimowych mają zachęcić do odkrywania uroków Małopolski szczególnie Włochów i mieszkańców krajów skandynawskich.
0 1 0 0 0 12.01.2011Oświadczenie Dariusza Michalczewskiego na temat ponownego zablokowania produkcji napojów Tiger Energy Drink w firmie FoodCareDariusz Michalczewski informuje i potwierdza, że w dn. 5 stycznia 2011 r. Sąd Okręgowy w Krakowie Wydział Gospodarczy wydał postanowienie, w którym zakazał firmie FoodCare produkcji, promocji i dystrybucji produktów zawierających oznaczenie Tiger. Postanowienie to zostało wydane w wyniku powództwa złożonego przez Michalczewskiego.
0 1 0 0 0 12.01.2011Eksperci Streetcom w kampanii serwisu Fidbek.plOsoby z grona ekspertów firmy Streetcom – testujących i rekomendujących produkty i usługi – wezmą udział w kampanii sprawdzającej i promującej serwis Fidbek.pl. Dostarcza on użytkownikom informacji na temat ich kompetencji społecznych, takich jak asertywność, atrakcyjność czy pewność siebie. Ekspertem i partnerem merytorycznym Fidbek.pl jest znana psycholog społeczna, dr Katarzyna Korpolewska.
0 2 0 0 0 12.01.2011Trwają prace nad wizerunkiem marki EPAREPAR, czyli energetyczny przetwornik akumulująco-rozpraszający, to technologia pozwalająca na zabezpieczanie wszelkich obiektów fizycznych przed skutkami zderzeń. Opracował ją polski wynalazca, Lucjan Łągiewka. Nad systemem identyfikacji wizualnej oraz koncepcją marki EPAR od kilku miesięcy pracuje agencja Charakter Consulting.