Nowa Nescafe Green Blend sponsoruje „M jak Miłość” w portalu TVP.pl - Marketing przy Kawie
Nowa Nescafe Green Blend sponsoruje „M jak Miłość” w portalu TVP.pl
  • 0
  • 1
4.01.2011

Nowa Nescafe Green Blend sponsoruje „M jak Miłość” w portalu TVP.pl

Dzięki producentowi nowej kawy Nescafe Green Blend do końca stycznia 2011 r. wszystkie odcinki serialu „M jak Miłość” dostępne na stronie Vod.tvp.pl można oglądać bezpłatnie. Marka jest wyłącznym sponsorem emisji najpopularniejszego polskiego serialu w serwisie mjakmilosc.tvp.pl. Przed każdym z udostępnionych odcinków serii użytkownicy obejrzą nowy spot kawy Nescafe Green Blend.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.01.2011

Nowa agencja interaktywna: Thinkeractive

Rozpoczynająca działalność agencja Thinkeractive, założona przez Mirosława Mamczura i Radosława Drzazgę, specjalizuje się w tworzeniu i prowadzeniu wszelkich aktywności reklamowych i marketingowych w Internecie. W zakres jej oferty wchodzą: przygotowanie strategii on-line, brand consulting, szeroko pojęta kreacja, web development oraz działania wspierające sprzedaż on-line. Firma powstała na bazie butiku kreatywnego IMBUE – Grupa Kreatywna Nowych Mediów, obecnego na rynku od 2006 r.