Kampania Avivy „Mind the Gap” zdobyła European Excellence Award - Marketing przy Kawie
Kampania Avivy „Mind the Gap” zdobyła European Excellence Award
  • 0
  • 1
4.01.2011

Kampania Avivy „Mind the Gap” zdobyła European Excellence Award

Kampania „Mind the Gap”, realizowana przez Avivę we współpracy z firmą doradczą Grayling, została nagrodzona w kategorii najlepsza kampania z branży finansowej konkursu European Excellence Awards 2010, który odbył się w grudniu w Pradze. Dorocznie przyznawane nagrody wyróżniają najlepsze kampanie komunikacyjne w Europie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.01.2011

Nowa agencja interaktywna: Thinkeractive

Rozpoczynająca działalność agencja Thinkeractive, założona przez Mirosława Mamczura i Radosława Drzazgę, specjalizuje się w tworzeniu i prowadzeniu wszelkich aktywności reklamowych i marketingowych w Internecie. W zakres jej oferty wchodzą: przygotowanie strategii on-line, brand consulting, szeroko pojęta kreacja, web development oraz działania wspierające sprzedaż on-line. Firma powstała na bazie butiku kreatywnego IMBUE – Grupa Kreatywna Nowych Mediów, obecnego na rynku od 2006 r.