Nowy kanał dotarcia do medycznej grupy docelowej - Marketing przy Kawie
Nowy kanał dotarcia do medycznej grupy docelowej
  • 0
  • 1
14.09.2012

Nowy kanał dotarcia do medycznej grupy docelowej

Co zrobić, by zainteresować swoim produktem lub usługą lekarzy i lekarzy dentystów? Jak dostosować komunikat i co konkretnie zaoferować? Na te i wiele innych pytań znają odpowiedź twórcy VIPMedica Club – pierwszego w Europie multipartnerskiego programu zakupowego dla lekarzy i lekarzy dentystów. Operator programu, spółka VIPMedica SA właśnie wprowadza do Klubu partnerów biznesowych.
Informacja promocyjna

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 września 2012