0 1 2.02.2011Nowy blog marki Croppmarketing internetowy Tweet31 stycznia 2011 roku uruchomiono nowego bloga marki Cropp – „Who cares?”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.02.20113M Poland z Euro RSCG SensorsZ początkiem 2011 roku firma 3M Poland rozpoczęła współpracę z Euro RSCG Sensors. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 2.02.2011Exact wybrał Monday PRAgencja Monday PR będzie wspierać firmę Exact w zakresie public relations. Exact jest dostawcą usług informatycznych dla przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 2.02.2011Europosłowie siedzą na FacebookuPonad dwie trzecie (69%) europejskich parlamentarzystów wykorzystuje w komunikacji z wyborcami serwisy społecznościowe (głównie Facebooka), a jedna trzecia (34%) korzysta z Twittera – takie informacje przynoszą ostatnie badania przeprowadzone przez agencję PR Fleishman-Hillard wśród członków Parlamentu Europejskiego. Chociaż tradycyjne media i spotkania z wyborcami ciągle uznawane są za najskuteczniejszą formę komunikacji, eurodeputowani coraz bardziej doceniają znaczenie Internetu.
0 1 0 0 0 2.02.2011Prognozowany wzrost siły nabywczej polskich konsumentów w roku 2011Wszyscy mieszkańcy Polski będą mogli wydać w 2011 roku w sumie ponad 835 miliardów złotych. Wartość ta jest o 6 proc. wyższa od siły nabywczej Polaków raportowanej przez instytut GfK Polonia na 2010 rok.