0 1 0 0 0 16.02.2011Spotkanie z alternatywną formą kultury24 lutego o godzinie 18.30 w Hotelu Kossak w Krakowie odbędzie się kolejne spotkanie stowarzyszenia Kraków PR. Tematem debaty będzie alternatywna forma kultury.
1 1 0 0 0 16.02.2011Kolejna odsłona kampanii Heinekena opartej na Lidze Mistrzów (wideo)14 lutego br. rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Heineken oparta na rozgrywkach UEFA Champions League (Ligi Mistrzów UEFA).
0 1 0 0 0 16.02.2011PDK zmienia tożsamośćFiolet Powszechny Dom Kredytowy SA zmienił nazwę na Powszechny Dom Kredytowy SA. Odświeżone zostało również logo oraz system identyfikacji wizualnej firmy.
1 1 0 0 0 16.02.2011Telewizja nadal będzie supermediumW 2011 roku telewizja umocni swoją pozycję jako najsilniejsze medium reklamowe. Nie spełni się zatem prognoza mówiąca o tym, że ofensywa portali społecznościowych spowoduje, iż Internet uzyska pierwsze miejsce pod względem przychodów z reklamy. Cyfryzacja telewizji spowoduje za to zmiany na rynku reklamy i wzrost znaczenia kanałów tematycznych.
0 1 0 0 0 16.02.2011Walk The Line dla Orange i TPAgencja Walk The Line została wybrana w przetargu organizowanym przez Grupę TP, jako jedna z firm, która będzie świadczyć na jej rzecz usługi z zakresu działań BTL.
0 1 0 0 0 16.02.2011Opinia REPR w sprawie oferowania wpisów na forachRada Etyki Public Relations wydała opinię w sprawie oferowania fałszywych wpisów na forach internetowych i portalach społecznościowych lekarzom.
0 1 0 0 0 16.02.2011MRM Worldwide dla Teva PharmaceuticalsAgencja Interaktywna MRM Worldwide opracowała serwis internetowy www.kochamdbam.pl dla marki Vibovit z portfolio Teva Pharmaceuticals.
0 1 0 0 0 16.02.2011W ThinkTank powstało Biuro Reklamy i FundraisinguW projekcie ThinkTank powstało Biuro Reklamy i Fundraisingu. Jednostka zajmie się współpracą z kluczowymi klientami strategicznymi i reklamowymi ThinkTank.
0 1 0 0 6 16.02.2011„Pierwsza lepsza muza u nas się nie puszcza!” – kampania klubu Radio Roxy z MiastaRozpoczęła się kampania promocyjna klubu Radio Roxy z Miasta przygotowana przez agencję Szwejkowski.
0 1 0 0 0 16.02.2011Izba Turystyczna Zurychu ponownie wybrała SigmęZurich Tourism zdecydował o przedłużeniu współpracy z Sigmą International (Poland) o kolejny rok. Agencja odpowiada za promocję w Polsce Zurychu jako atrakcyjnego kierunku turystycznego. Działania obejmują m.in. relacje z mediami, doradztwo strategiczne oraz aranżowanie i koordynację wyjazdów prasowych.