Prognozowany wzrost siły nabywczej polskich konsumentów w roku 2011 - Marketing przy Kawie
Prognozowany wzrost siły nabywczej polskich konsumentów w roku 2011
  • 0
  • 1
2.02.2011

Prognozowany wzrost siły nabywczej polskich konsumentów w roku 2011

Wszyscy mieszkańcy Polski będą mogli wydać w 2011 roku w sumie ponad 835 miliardów złotych. Wartość ta jest o 6 proc. wyższa od siły nabywczej Polaków raportowanej przez instytut GfK Polonia na 2010 rok.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lutego 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2011

Odśwież szafę z marką Siemens – nowy konkurs Siemens Fresh Look

Siemens organizuje nowy konkurs, którego uczestnicy będą mieli za zadanie odświeżyć swoją szafę i fotograficznie udokumentować stylizację wyczarowaną z odnalezionych w niej skarbów. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, zaś najlepsza stylizacja zostanie zamieszczona na okładce internetowego magazynu o modzie „Siemens Fresh Look”. Twarzą akcji i jurorem będzie Karolina Malinowska, światowej sławy modelka i stylistka, a prywatnie żona Oliwiera Janiaka.

1 lutego 2011