0 1 1.02.2008Nowe opakowanie ginu Bombay Sapphiredesign TweetBombay Sapphire od lutego 2008 roku dostępny będzie w nowym, eleganckim opakowaniu.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 1.02.2008Fresh nagrodzony przez publicznośćAgencja reklamowa Fresh zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „Nagroda Publiczności” w Międzynarodowym Konkursie Vidical 2007. Została uhonorowana za projekt kalendarza wieloplanszowego „Tiule, szyfony i żorżety” dla marki Centra.
0 1 0 0 0 1.02.2008Artegence odpowiedzialna za kampanię Gorącego KubkaPod koniec stycznia ruszyła zimowa edycja kampanii "Tego mi trzeba" dla marki Knorr Gorący Kubek. Agencja Artegence już po raz czwarty odpowiedzialna jest za całość działań dla marki w internecie.
0 1 0 0 0 1.02.2008Time SA wprowadza zmiany w zakresie pośrednictwa w sprzedaż czasu reklamowegoOd dnia 01.02.2008 zakupy czasu reklamowego w stacjach należących do Grupy Radiowej Time mogą być dokonywane przez reklamodawców lub reprezentujące ich agencje jedynie bezpośrednio w Biurze Sprzedaży Time SA.
0 1 0 0 0 1.02.2008Radiostacja dołączyła do Drapacza Chmur YoungOd dnia 01.02.2008 dotychczasowa oferta handlowa “Drapacz Chmur Young” zostanie poszerzona o Radiostację, należąca do Eurozet. Tym samym “Drapacz Chmur Young” stanie się pod względem wyników słuchalności i liczby stacji radiowych największym na rynku produktem handlowym dedykowanym kampaniom skierowanym do młodzieżowych grup celowych.