Nowa reklama Tigera (wideo)
  • 1
  • 1
3.10.2011

Nowa reklama Tigera (wideo)

W październiku w telewizji pojawi się kolejny spot reklamowy napojów Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego. Film zbudowany jest według znanego już schematu: człowiek znajduje się w sytuacji pozornie bez wyjścia, ale „ratuje go” wypicie oryginalnego napoju marki, dzięki czemu wpada na pomysłowe rozwiązanie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Jaco

13 lat temu

Antyreklama

Informatycy się napracowali, marketingowcy nagłówkowali, reklama pochłonęła górę pieniędzy a reklama Tigera znów jest "głupia i odpychająca". Ciekawe w jakiego odbiorcę ma trafić ich reklama. W tym przypadku lepiej było by skierować budżet marketingowy w obniżenie ceny produktu lub zwiększenie pojemności opakowania. Produkt obronił by się sam na rynku bez kampanii telewizyjnej. Pamiętajmy, że w przypadku tanich produktów wystarczy obniżyć cenę o 1 zł. żeby pokonać konkurencję i wypromować produkt. Ja już nie kupuję Tigera właśnie przez drażniącą mnie reklamę. Zacząłem postrzegać tą markę jako niepoważną i produkt dla idiotów.

Rozwiń komentarze

3 października 2011

30 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 4
30.09.2011

Szkolenie: Optymalizacja budżetu reklamowego w Internecie

Szkolenie z zakresu zaawansowanych narzędzi analityki webowej uczy optymalizowania strategii promocji oraz całościowego zarządzania działaniami reklamowymi w Internecie dla zmaksymalizowania efektów. Począwszy od wyliczenia budżetu, przez metody jego optymalizacji, po stworzenie skutecznych strategii. Zaprezentowane zostaną cztery główne metody optymalizacji kampanii. Uczestnicy otrzymają również porady, jak dobrać najlepszą kampanię do ich potrzeb. Szkolenie odbędzie się 28 października w Warszawie.