1 1 0 2.02.2012Mały Głód w roli podrywacza (wideo)Tym razem maskotka jednej z marek Danone – Danio – wystąpiła w roli stereotypowego podrywacza. Mały Głód podrywa atrakcyjną kobietę, jadąc za nią swoim autem. Bohaterka broni się, jedząc serek Danio.
0 1 0 2.02.2012Płace w firmach o różnej wielkości w 2011 roku: raportJak pokazały dane Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń (OBW), przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak w 2011 roku, im większa była firma, w której zatrudniony był pracownik, tym wyższe były jego zarobki.
0 2 0 2.02.2012Kampania sieci Subway we włoskim stylu1 lutego ruszyła kampania reklamowa sieci Subway, której celem jest promowanie sandwiczy Gusto Italiano oraz wzmacnianie wizerunku marki w Polsce. Kampania w outdoorze potrwa do końca lutego, działania e-PR oraz POSM do końca marca.
0 1 0 1.02.2012Pepsi zwiększy wydatki na reklamę, aby dogonić Coca-Colę?Według nieoficjalnych informacji koncern Pepsi Co. planuje zwiększenie wydatków na reklamę i zreorganizowanie struktur biznesowych. Analitycy twierdzą, że jeśli tego nie zrobi, będzie w dalszym ciągu tracił udziały w rynku na rzecz największego konkurenta – Coca-Coli.
0 1 0 1.02.2012Rusza IV edycja konkursu „Telemarketer Roku”Po raz czwarty grupa Call Center przy Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego organizuje konkurs na najlepszego konsultanta telefonicznego. Celem konkursu jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego i zwiększenie prestiżu tej trudnej i niewdzięcznej pracy. Do konkursu „Telemarketer Roku” można przystąpić do 16 kwietnia, a do rywalizacji „Złota Słuchawka” – do 1 maja.
0 4 0 1.02.2012Badanie NetTrack: Internet w 2011 rokuWzrost penetracji Internetu jest obecnie ustabilizowany, a struktura użytkowników nie zmienia się. Największy wzrost w ubiegłym roku zarówno w kategorii świadomości marki, jak i korzystania, zanotował Facebook – wynika z badania NetTrack, które wykonał Millward Brown SMG/KRC.
0 1 0 1.02.2012Inforsys połączył się z Mass Mailing IntegratedInforsys, firma działająca na rynku korespondencji masowej, po połączeniu z Mass Mailing Integrated integruje i rozwija ofertę. Firma prognozuje wzrost rynku korespondencji masowej o 30% i oferuje nowe rozwiązania dla działów operacyjnych, marketingu i sprzedaży.
0 1 0 1.02.2012Działania promocyjne w firmach – raczej intuicja niż strategia: raportPromocją w firmach small biznes w 85% przypadków zajmują się wyłącznie właściciele. Podobnie zresztą, jak i wszystkimi innymi istotnymi elementami funkcjonowania firmy (sprzedażą, finansami, obsługą klienta, etc) – wynika z badania zrealizowanego przez Synergian.pl.
0 1 0 1.02.2012Weltbild członkiem IAB20 stycznia Weltbild Polska został członkiem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, zrzeszającego takie firmy, jak Agora, Axel Springer, Onet czy Interia.
0 1 0 1.02.2012Rekord słuchalności radia wśród uczniówCoraz więcej uczniów w wieku 15–19 lat słucha radia. W ostatnim kwartale 2011 padł rekord w tej grupie celowej – zasięg dzienny radia ogółem wyniósł ponad 85 proc. i był wyższy o blisko 4 punkty proc. od wyniku w analogicznym okresie rok wcześniej – wynika z badania Radio Track, przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC.