Kampania namawia do pokochania oleju rzepakowego
  • 0
  • 1
3.10.2011

Kampania namawia do pokochania oleju rzepakowego

Kampanię edukacyjną „Pokochaj olej rzepakowy” prowadzi Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju. Celem jest podniesienie świadomości konsumentów, jeśli chodzi o znaczenie oleju rzepakowego w codziennej diecie, a także promowanie jego wartości odżywczych i zdrowotnych. Trzyletni program realizowany będzie równolegle na rynku polskim i łotewskim.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.09.2011

Szkolenie: Optymalizacja budżetu reklamowego w Internecie

Szkolenie z zakresu zaawansowanych narzędzi analityki webowej uczy optymalizowania strategii promocji oraz całościowego zarządzania działaniami reklamowymi w Internecie dla zmaksymalizowania efektów. Począwszy od wyliczenia budżetu, przez metody jego optymalizacji, po stworzenie skutecznych strategii. Zaprezentowane zostaną cztery główne metody optymalizacji kampanii. Uczestnicy otrzymają również porady, jak dobrać najlepszą kampanię do ich potrzeb. Szkolenie odbędzie się 28 października w Warszawie.