Nowa reklama PSL, czyli „chodźmy za stodołę” (wideo)
  • 1
  • 1
14.09.2011

Nowa reklama PSL, czyli „chodźmy za stodołę” (wideo)

„Pozory mylą” – przekonuje Polskie Stronnictwo Ludowe w najnowszym spocie wyborczym, który ma pomóc ugrupowaniu Waldemara Pawlaka w zdobyciu młodszych wyborców. Przełamaniu stereotypów dotyczących partii sprzyjać mają: humor i skojarzenia z seksem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Dave

13 lat temu

Jeeeezu

I to jest klip o ogolnopolskim zasiegu? I to jest partia, ktora chce przewodniczyc? I to jest niby ten nowy wizerunek PSL? Nie wiem co im ostatnio odwalilo z tymi zenujacymi probami "odmlodzenia" wizerunku. Robia to tak nieudolnie, ze lepiej radzi sobie 2-letnie dziecko z gotowaniem rosolu. MASAKRA

Rozwiń komentarze

14 września 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 7
14.09.2011

Owce kibicują angielskim rugbistom (wideo)

Betfair, największa na świecie firma bukmacherska, stara się wesprzeć zawodników Anglii podczas trwających od 9 września do 2 października Mistrzostw Świata w Rugby w Nowej Zelandii. Tamtejsi farmerzy otrzymali nietypową propozycję. Betfair płaci im 1 dolara za pomalowanie owcy. Na wełnie zwierzęcia należy nakreślić czerwony krzyż św. Jerzego – symbol angielskiej flagi. Namawia do tego ambasador marki, rugbista Will Greenwood w specjalnym viralowym filmie.