0 1 0 0 0 20.12.2010Kampania wizerunkowa marki Polski CukierKrajowa Spółka Cukrowa prowadzi pierwszą w historii koncernu kampanię wizerunkową marki Polski Cukier. Kampania realizowana pod hasłem: „Ale pysznie” utrzymana jest w scenerii świąt Bożego Narodzenia.
0 1 0 0 0 20.12.2010PR Time dla Fundacji RosaAgencja PR Time angażuje się w kolejny projekt z zakresu odpowiedzialności społecznej, tym razem wspierając Fundację Rosa – organizację pożytku publicznego. Współpraca pomiędzy fundacją i agencją została podpisana na czas nieokreślony.
0 1 0 0 0 20.12.2010Analiza stron internetowych firm budowlanychCo druga firma z listy największych przedsiębiorstw branży budowlanej w Polsce ma na swojej witrynie formularz kontaktowy. Na wysłane za pomocą formularza pytanie odpowiedziało jednak niespełna 25% z nich – wykazał raport przygotowany przez agencję Effective Public Relations.
0 1 0 0 2 20.12.2010Dom mediowy MPG wygrał przetarg na obsługę marek Hoop PolskaProducent napojów bezalkoholowych rozstrzygnął przetarg na dom mediowy. MPG wygrał najlepszym podejściem strategicznym i warunkami cenowymi.
0 1 0 0 0 20.12.2010Zozole szukają św. Mikołaja w InternecieRozpoczęła się akcja promocyjna marki Zozole, skierowana do najmłodszych użytkowników Sieci. Interaktywna gra, która wchodzi w swoją finałową fazę, zachęca dzieci do pomocy w poszukiwaniu św. Mikołaja.
0 1 0 0 0 20.12.2010ZenithOptimedia Group będzie planował media dla marki TriumphPolskie biuro ZenithOptimedia Group (ZOG) zostało wybrane na partnera w zakresie planowania i zakupu mediów dla firmy Triumph International Polska. Wybór został dokonany w drodze przetargu, który odbył się w ostatnich miesiącach br. Oferta ZenithOptimedia była najlepsza pod względem przygotowanej strategii oraz kosztów realizacji kampanii.
0 1 0 0 0 20.12.2010Brave Brain pracuje dla ŁukoszaAgencja Brave Brain zajmie się kompleksową obsługą jednego z głównych graczy w branży wędliniarskiej.
0 1 0 0 0 20.12.2010Magiczne oblicze HeinekenaHeineken przedstawia limitowaną edycję piwa w aluminiowej butelce STR. W świetle ultrafioletowym ukazują się na niej gwiezdne wzory. Świecący w UV Heineken dostępny jest tylko w ekskluzywnych klubach w pięciu największych miastach Polski przez najbliższe 6 miesięcy.
0 1 0 0 0 20.12.2010Oddaj choinkę po świętachRozpoczyna się kampania „Śmieci do śmietnika, choinki do lasu”. Od 2 stycznia do 6 lutego 2011 roku w katowickim sklepie IKEA będzie można bezpłatnie zostawić żywą, poświąteczną choinkę. Drzewka zostaną zutylizowane i przerobione na biomasę.
0 1 0 0 0 20.12.2010Cube Group stawia na marketing baz danychFirma Cube Group, jedna z najszybciej rozwijających się agencji performance marketingu, postawiła na dynamiczny rozwój marketingu bazodanowego.