0 1 0 1.07.2011Letni festiwal street artu Puma Jam i Radia EskaNad Bałtykiem, we Władysławowie, Łebie, Międzyzdrojach i Kołobrzegu organizowany jest letni festiwal street artu Puma Jam Surf Art. Pierwsza z cyklu imprez na plaży odbędzie się w niedzielę 3 lipca we Władysławowie.
0 1 0 1.07.2011Magdalena Wosik zwyciężczynią specjalnej edycji konkursu Galerii Plakatu AMSMagdalena Wosik zwyciężyła w 11. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS organizowanego pod hasłem „Dzisiaj Polska!”. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie plakatu, który będzie promował Polskę podczas naszej prezydencji w Unii Europejskiej. Plakat zaprojektowany przez laureatkę będzie można zobaczyć od 1 lipca na citylightach AMS w całej Polsce.
0 3 0 30.06.2011El Padre realizuje kampanię dla Peugeot PolskaW ramach prowadzonych działań agencja El Padre realizuje 12 lokalnych kampanii marketingowych oraz eventów „Weekend Peugeot Używany Gwarantowany”. Celem prowadzonych działań jest intensywna promocja lokalnego dealera Peugeot Polska również jako dealera samochodów używanych – pokazanie zalet programu „Peugeot Używany Gwarantowany”, zebranie jak największej liczby kontaktów potencjalnych klientów oraz sprzedaż samochodów.
0 1 0 30.06.2011Stabilizacja nastrojów w czerwcuCzerwiec przyniósł niewielką poprawę w nastrojach konsumentów. Po wcześniejszej długotrwałej tendencji spadkowej jest to trzeci miesiąc z rzędu, w którym mierzony przez Ipsos Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) rośnie. W czerwcu wzrost ten jest niewielki – o ponad 1 punkt, obecny poziom wskaźnika to 84,8 pkt. Ponieważ zmiana jest nieznaczna, można powiedzieć, że od dwóch miesięcy optymizm konsumentów w Polsce jest stabilny.
0 1 0 30.06.2011Huggies promuje zdrowotne właściwości pływaniaAgencja Laboratorium Komunikacji współprowadzi kampanię promocyjną produktu Little Swimmers marki Huggies. Pod hasłem „Pływajcie zdrowo. Resztą zajmie się Huggies Little Swimmers” powstał ogólnopolski program wspierający rozwój niemowląt przez zabawę i pływanie.
0 1 0 30.06.2011MySpace ostatecznie sprzedanyNależąca do medialnego magnata Ruperta Murdocha firma News Corporation ostatecznie sprzedała serwis społecznościowy MySpace. Spekulacje na ten temat trwały od dłuższego czasu.
0 1 0 30.06.2011Mija termin zgłoszeń do Effie Awards 2011Do dzisiaj można zgłaszać prace w 12. edycji Konkursu Efektywności Komunikacji Marketingowej Effie Awards 2011, organizowanego przez Stowarzyszenia Agencji Reklamowych.
0 1 0 30.06.2011Sieć restauracji Da Grasso wybrała dom mediowyW przetargu na kompleksową obsługę tej największej w Polsce sieć pizzerii i restauracji, składająca się z ponad 200 lokali w blisko 150 miastach, zwyciężył dom mediowy Arena Media Communications.
0 1 0 30.06.2011Uchronić przed fonoholizmemTrwa ogólnopolska kampania „Uwaga! Fonoholizm”, której celem jest przeciwdziałanie nadmiernemu korzystaniu przez młodzież z telefonów komórkowych. Akcja adresowana jest do nauczycieli, uczniów i rodziców.
0 1 0 30.06.2011Bezpieczeństwo na nośnikach reklamy zewnętrznejW czerwcu na nośnikach reklamy zewntrznej firmy Cityboard Media promowany był Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa – ogólnopolska akcja organizowana po raz drugi przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad.