0 1 3.02.2006Nowa kampania Euro RSCG Warsaw dla CYFRY+kampanie reklamowe Tweet6 lutego rusza nowa kampania przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla CYFRY+.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53959 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.02.2006Noc szalonych cen w CentralwingsJuż w najbliższy piątek (3 lutego) polskie tanie linie lotnicze Centralwings ogłaszają kolejną noc szalonych cen. Przez trzy godziny - od 21.00 do 24.00 bilety na wybrane loty rozkładowe do wszystkich miast dostępnych w ofercie będą kosztować 100 zł brutto, bez żadnych opłat dodatkowych.
0 1 0 0 0 2.02.2006Ennovate dla C6Kolejnym efektem stałej współpracy krakowskiej agencji interaktywnej Ennovate z Citroën Polska jest serwis poświęcony najnowszemu modelowi C6 – www.c6.citroen.pl. Witryna podkreśla innowacyjność, wyrafinowanie i przynależność auta do najwyższej kategorii samochodów luksusowych i jest niejako internetowym albumem dla klientów ceniących piękne wzornictwo i awangardowe technologie.
0 1 0 0 0 2.02.2006Gala sponsorem serialu „Pierwsza Miłość”W lutym telewizja Polsat będzie emitować billboard sponsorski producenta kawy Gala przygotowany przez agencję TBWAWarszawa.
0 1 0 0 0 2.02.2006Odświeżona kampania „EFEKT-ownych” Pakietów BRE Banku dla MSPW związku z wprowadzeniem do oferty nowego produktu dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MSP) – Pakietu EFEKT Inwestycyjny, BRE Bank odświeżył layout reklamy prasowej oraz rozszerzył wsparcie kampanii w mediach „masowych”: nowe reklamy pojawiły się w prasie ogólnopolskiej oraz na billboardach w największych miastach Polski. Kampania potrwa do połowy lutego br.