Odświeżona kampania „EFEKT-ownych” Pakietów BRE Banku dla MSP
  • 0
  • 1
2.02.2006

Odświeżona kampania „EFEKT-ownych” Pakietów BRE Banku dla MSP

W związku z wprowadzeniem do oferty nowego produktu dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MSP) – Pakietu EFEKT Inwestycyjny, BRE Bank odświeżył layout reklamy prasowej oraz rozszerzył wsparcie kampanii w mediach „masowych”: nowe reklamy pojawiły się w prasie ogólnopolskiej oraz na billboardach w największych miastach Polski. Kampania potrwa do połowy lutego br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2006

Google wprowadza Picasę w polskiej wersji językowej

Google Inc. udostępniła dziś polską wersję Picasy, darmowego oprogramowania do obróbki i przechowywania zdjęć, dzięki któremu można z łatwością segregować, poprawiać i udostępniać innym swoje cyfrowe zdjęcia. Picasa to pierwszy program wprowadzony w polskiej wersji językowej od czasu otwarcia biura Google w Polsce. Udostępnienie polskiej Picasy podkreśla zaangażowanie Google w inwestowanie w Polsce dla dobra polskich użytkowników internetu.