Nordea stawia na relacje w nowej kampanii reklamowej (wideo)
  • 2
  • 1
6.12.2012

Nordea stawia na relacje w nowej kampanii reklamowej (wideo)

Od grudnia trwa wizerunkowa kampania Nordea Banku Polska, która ma przyczynić się do zmiany pozycjonowania z banku hipotecznego na bank relacji. Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, prasie oraz Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 grudnia 2012

5 grudnia 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.12.2012

„Banki i instytucje finansowe w mediach społecznościowych” – raport

Alior, mBank, BZ WBK oraz ING Bank Śląski to najbardziej popularne marki instytucji bankowych w polskich mediach społecznościowych w 2012 roku. W segmencie ubezpieczeń dominują PZU, Allianz i Link4 – wynika z badania „Banki i instytucje finansowe w mediach społecznościowych”, zrealizowanego przez Interactive Research Center we współpracy z agencją Ciszewski MSL Financial Communications.