0 1 0 0 0 6.09.2012Koncert zespołu w ulubionym pubie – promocja Guinnessa27 września po raz czwarty obchodzony będzie Międzynarodowy Dzień Arthura Guinnessa. Grupa Żywiec, dystrybutor piwa Guinness, przygotowała z tej okazji promocje i wydarzenia muzyczne.
0 2 0 0 0 6.09.2012„Zorientuj się w okolicy!” – kampania reklamowa Panoramy FirmW sierpniu rozpoczęła się kampania reklamowa zachęcająca do skorzystania z mobilnych rozwiązań Panoramy Firm, ułatwiających użytkownikom lokalne wyszukiwanie firm, produktów i usług. Ogólnopolska akcja startuje w Warszawie, na nośnikach zlokalizowanych przy ruchliwych ulicach.
1 1 0 0 0 6.09.2012Technologia augmented reality w akcji promocyjnej Saturna (wideo)28 sierpnia w warszawskim centrum handlowym Arkadia sklep Saturn zorganizował jednorazową akcję promocyjną wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality).
1 1 0 0 0 6.09.2012Światowe stolice mody inspiracją jesiennej kampanii TK Maxx (wideo)17 września rozpocznie się druga część kampanii reklamowej TK Maxx – sieci sklepów oferujących ubrania i akcesoria.
0 1 0 0 0 6.09.2012Morele.net reklamuje produkty przy użyciu dynamicznego retargetinguMorele.net, sklep internetowy ze sprzętem elektronicznym, rozpoczął kampanię z wykorzystaniem dynamicznego retargetingu.
0 1 0 0 0 5.09.2012Subway rozwija franczyzę z Q&AConsultingPoszerzył się zakres współpracy agencji Q&AConsulting z firmą Subway, światowym liderem sieci restauracji szybkiej obsługi. Agencja opracuje strategię komunikacji oraz materiały PR wpierające rozwój franczyzy marki w Polsce.
0 1 0 0 0 5.09.2012Położenie produktów na sklepowej półce determinuje decyzje zakupowe – nowe wyniki badańJak wykazują badania przeprowadzone w USA, najczęściej wybieramy obiekty (przedmioty, pomieszczenia itd.) usytuowane, najogólniej mówiąc, centralnie: środkowe kabiny w przymierzalniach i toaletach czy środkowe krzesła przy stole. Najnowsze doniesienia wskazują, że dotyczy to także produktów na sklepowych półkach – w nieco inny sposób, niż dotychczas sądzono.
0 1 0 0 0 5.09.2012Kraft Foods wprowadza na rynek nową markę kawy„Kawa jutra już dziś” to hasło kampanii marketingowej wprowadzającej na polski rynek markę pełnoziarnistej kawy rozpuszczalnej Millicano od Jacobs Krönung, która rozpocznie się w połowie września br.
0 1 0 0 1 5.09.2012Facebook walczy z fałszywymi lajkami, aby uspokoić reklamodawcówFacebook próbuje ograniczyć liczbę fałszywych lajków. Fałszywe kliknięcia „lubię to” mogą zaszkodzić wiarygodności relacji, jakie obecne w serwisie marki budują z użytkownikami, i tym samym zagrozić dochodom Facebooka z reklam.
1 1 0 0 0 5.09.2012Podopieczny Fundacji Synapsis na stażu w agencji marketingowej (wideo)W ramach projektu Fundacji Synapsis „Zatrudnij AS-a” do zespołu agencji IQ Marketing i AtomClick dołączył Bartosz Jakubowski, podopieczny fundacji.