0 3 0 5.04.2013Galeria Kaskada z rozkwitającym tulipanem na cityscrollu2 kwietnia rozpoczęła się kampania szczecińskiej Galerii Kaskada na nośnikach AMS. W ramach kampanii wiosennie zaaranżowano konstrukcje cityscrolli.
0 2 0 5.04.2013Marzec na Facebooku (raport „Fanpage Trends”)Największe strony stabilnie rosną, Kuba Wojewódzki w dwa miesiące zdobył więcej fanów swojej nowej strony niż Janusz Korwin-Mikke od początku. Największe zaangażowanie wywołały posty amerykańskiej ambasady i Muzeum Powstania Warszawskiego. Sotrender opublikował marcowy raport „Fanpage Trends”. Nową kategorią w raporcie są Kluby Piłkarskie.
0 1 0 5.04.2013Drugi etap testów płatności mobilnych w BiedronceJak poinformowały „Puls Biznesu” oraz „Dziennik Gazeta Prawna”, po testach w jednym z warszawskich dyskontów w połowie kwietnia płatności mobilne mają być sprawdzane przez dwa tygodnie w placówkach Poznania.
0 3 0 5.04.2013Nierówny podział obowiazków domowych. Polki poświęcają im niemal o 1,5 godz. więcej czasu niż Polacy (badanie)Powoli wyrównuje się dysproporcja w podziale obowiązków w polskim domu, jednak nadal codzienne prace domowe w większym stopniu spoczywają na barkach Polek niż Polaków. Nieodpłatne prace domowe, czyli podstawowe czynności takie jak pranie, sprzątanie, gotowanie, wykonuje obecnie aż 85 proc. kobiet i tylko 44 proc. mężczyzn.
0 6 0 5.04.2013Wyniki Megapanelu za luty 2013Skype częściej uruchamiany niż GG, zmiany w sposobie badania aplikacji. Niewielkie zmiany pozycji wśród najbardziej popularnych witryn. Wyniki badania Megapanel Polskich Badań Internetu i Gemiusa – luty 2013 r.
3 1 0 5.04.2013Rusza kampania reklamowa marki Tyskie (wideo)Reklamy telewizyjne, współpraca z blogerami Lekko Stronniczy, odświeżenie opakowania. To elementy rozpoczętej w kwietniu kampanii wizerunkowej marki Tyskie.
1 1 0 5.04.2013Proama – ciąg dalszy kampanii z wątkiem zniżki dla bezszkodowych kierowców (wideo)Firma ubezpieczeniowa Proama rozpoczęła kolejną odsłonę swojej kampanii reklamowej. To kontynuacja działań prowadzonych od ponad roku.
0 1 0 5.04.2013Joint venture Grey Group i Possible PolskaAgencje Grey Group Polska i Possible Polska tworzą spółkę joint venture. To odpowiedź na zmieniające się potrzeby rynku i coraz powszechniejszą konwergencję mediów.
1 1 0 5.04.2013Kampania 1% WWF Polska (wideo)WWF Polska, fundacja działająca na rzecz ochrony przyrody, rozpoczęła kampanię pod hasłem „Tylko jeden gatunek może uratować wszystkie”. Akcja zachęca do przekazywania 1% podatku na działalność organizacji.
3 2 0 5.04.2013PAIiIZ pozytywnie o efektach kampanii promującej Polskę WschodniąDobiega końca kampania pod hasłem „Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?”, skierowana do inwestorów zagranicznych. „Nie przejmujemy się memami” – tak organizatorzy kwitują prześmiewczy odbiór kampanii w Internecie – i mówią o dobrych efektach działań.