„Banki i instytucje finansowe w mediach społecznościowych” – raport
  • 0
  • 2
5.12.2012

„Banki i instytucje finansowe w mediach społecznościowych” – raport

Alior, mBank, BZ WBK oraz ING Bank Śląski to najbardziej popularne marki instytucji bankowych w polskich mediach społecznościowych w 2012 roku. W segmencie ubezpieczeń dominują PZU, Allianz i Link4 – wynika z badania „Banki i instytucje finansowe w mediach społecznościowych”, zrealizowanego przez Interactive Research Center we współpracy z agencją Ciszewski MSL Financial Communications.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 grudnia 2012