„Nie dość, że prawie pada, to jeszcze słońce wychodzi” – narzekanie ma promować Polskę (wideo) - Marketing przy Kawie
„Nie dość, że prawie pada, to jeszcze słońce wychodzi” – narzekanie ma promować Polskę (wideo)
  • 3
  • 2
23.07.2013

„Nie dość, że prawie pada, to jeszcze słońce wychodzi” – narzekanie ma promować Polskę (wideo)

W Internecie trwa kampania promująca Polskę wśród zagranicznych odbiorców. Motywem przewodnim filmów reklamowych jest narzekanie, które twórcy działań uznali za naszą główną narodową cechę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Katarzyna

11 lat temu

Nieźle!

Ciekawa kampania. Coś innego. Wg mnie może przyciągnąć:) Ach i te białe misie w każdym z klipów nawiązujące do stereotypu odnośnie naszego klimatu :)

23 lipca 2013