0 1 0 0 0 22.01.2013Aplikacje mobilne dla kultury: Culture AppsZaczyna działać Culture Apps – polska agencja, która specjalizuje się wyłącznie w tworzeniu aplikacji mobilnych dla kultury – festiwali, muzeów i galerii, instytucji, a także komercyjnych firm działających w obszarze kultury. Rosnąca w szybkim tempie liczba użytkowników smartfonów sprawia, że aplikacja staje się narzędziem promocji kultury i komunikacji z jej uczestnikami.
0 1 0 0 0 22.01.2013Projekty specjalne Multikino Media pod opieką agencji reklamowejSpółka Multikino Media rozpoczęła współpracę z agencją Youngers, polegającą na wspólnym pozyskiwaniu partnerów i sponsorów do projektów specjalnych realizowanych w sieci kin Multikino oraz na współtworzeniu projektów konkretnych reklamodawców.
0 7 0 0 0 22.01.2013Poczta Polska z nowym logo, identyfikacją wizualną i zmienionym wyglądem placówekPoczta Polska otworzyła modelową placówkę w Warszawie. Wprowadziła w niej nową identyfikację wizualną oraz nowe rozwiązania funkcjonalne. Identyfikacja wizualna poprzez biało-czerwono-żółtą kolorystykę ma nawiązywać do kilkusetletniej tradycji Poczty Polskiej oraz informować o istotnych zmianach, które są obecnie jej udziałem. Wprowadzanie zmian we wszystkich placówkach potrwa kilka lat, a rocznie na ten cel zostanie przeznaczonych od 2 do 6 mln zł.
1 1 0 0 0 22.01.2013Zgłoszenia kandydatów do konkursu „Dobroczyńca Roku 2012” (wideo)Szansę na tytuł Dobroczyńcy Roku mają lokalne i ogólnopolskie przedsiębiorstwa oraz przedstawiciele małych i dużych firm, którzy samodzielnie lub we współpracy z organizacjami pozarządowymi realizują wartościowe projekty społeczne. Kandydatów do tytułu Dobroczyńca Roku 2012 można zgłaszać tylko do 31 stycznia 2013 r.
0 1 0 0 0 22.01.2013Kampania rekomendacji Lego DuploLego przeprowadza kolejną kampanię rekomendacji. Do wybranych matek i ich dzieci trafiły zabawki z linii Lego Duplo. Mamy wraz ze swoimi pociechami testują klocki i polecają produkty znajomym.
1 1 0 0 0 22.01.2013„Wyobraź sobie dzieciństwo bez rodzinnego domu” – kampania 1% SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)W styczniu Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię zachęcająca do przekazania 1% podatku na rzecz osieroconych i opuszczonych dzieci. Akcję wspiera również ambasadorka Natalia Kukulska, która przekaże swój 1% na rzecz stowarzyszenia.
0 1 0 0 0 22.01.2013Tyskie rozszerza współpracę z agencją PRTyskie, marka piwa należąca do Kompani Piwowarskiej, rozszerzy współpracę z Q&A Consulting – realizatorem jej niektórych projektów. Agencja zajmie się przygotowaniem strategii marki, realizacją działań PR i utrzymywaniem kontaktów z mediami. Podejmowane działania dotyczyć będą również edukacji konsumentów w zakresie kultury i tradycji picia piwa.
0 1 0 0 0 22.01.2013Beemail wchodzi na polski rynekNa początek lutego zaplanowany został na polskim rynku debiut platformy Beemail, systemu e-mailingowego przeznaczonego dla e-commerce. Jeszcze przed oficjalnym startem licencję na dostęp do Beemaila kupiły m.in. ING, Presspublica i Gadu-Gadu.
0 6 0 0 0 22.01.2013Top 5 sektorów o najwyższej wartości reklamy display – raport PentagonAdexPentagonAdex, wchodzący w skład grupy Pentagon Research, dokonał wyceny wartości reklamy internetowej w okresie od 1 do 6 stycznia 2013 roku. Na pierwszym miejscu znalazł się sektor telekomunikacja, następnie finanse oraz usługi.
2 1 0 0 0 22.01.2013Mix Box w KFC dla tych, którzy zjedli za mało (wideo)KFC rozpoczęło kampanię Mix Boxa, nowego produktu w menu. Konsumenci sami mogą decydować, jakie kanapki chcą otrzymać w zamówionym zestawie. Nowy produkt wspiera kampania telewizyjna w popularnych kanałach ogólnopolskich.