„Niby tylko rok, a tyle się zmieniło” – kampania kolejnej odsłony inicjatywy „Nestlé porusza Polskę” (wideo)
  • 2
  • 0
19.05.2017

„Niby tylko rok, a tyle się zmieniło” – kampania kolejnej odsłony inicjatywy „Nestlé porusza Polskę” (wideo)

12 maja ruszyła kampania promująca drugą edycję programu „Nestlé porusza Polskę”. W jego ramach firma ufunduje 16 siłowni terenowych – po jednej w każdym województwie.

Przygotowano dwa 15-sekundowe spoty. Pierwszy z nich promuje samą akcję oraz głosowanie na wybrane lokalizacje siłowni. Drugi, który będzie emitowany od 19 maja, zapowie rozpoczęcie loterii.

Kampania nawiązuje do ubiegłorocznej edycji programu, w której również powstało 16 siłowni. Działania prowadzone są w telewizji oraz w Internecie, poprzez media społecznościowe (Facebook) i platformy VoD. Dodatkowo zostaną przeprowadzone działania bannerowe oraz pozycjonowanie w wyszukiwarce Google.

Celem inicjatywy „Nestlé porusza Polskę” jest zachęcanie konsumentów do prowadzenia aktywnego trybu życia, w myśl motta „Jedz smacznie, żyj zdrowo”. W tym roku firma sfinansuje kolejnych 16 obiektów do ćwiczeń na świeżym powietrzu. W każdym województwie powstanie jeden taki obiekt.

W całym kraju można głosować na blisko 500 lokalizacji zgłoszonych do konkursu przez gminy. Głosowanie potrwa do 30 czerwca. Pełna lista lokalizacji znajduje się na stronie www.nestleporusza.pl.

Kreacja spotów oraz wsparcie kampanii w Internecie: 4Frame. Zakup mediów zrealizował dom mediowy MEC.

Zobacz również:

  • 1

19 maja 2017

Reklama

18 maja 2017

Reklama