0 1 19.11.2007Neuron APR pracuje dla spółki giełdowejfirmy TweetOd listopada 2007 Neuron Agencja Public Relations pracuje dla Rainbow Tours S.A.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 19.11.2007Press-Service na PR Forum w WarszawieFirma Press-Service Monitoring Mediów została sponsorem warszawskiego PR Forum, które odbędzie się w dniach 20-21 listopada 2007 r. w hotelu Marriott. Uwieńczeniem Kongresu jest uroczyste ogłoszenie wyników konkursu „Złote Spinacze”.
0 1 0 0 0 19.11.2007Drugie życie Briefu (Brief 97/10, 25.10 – 24.11.2007)Tematem z okładki listopadowego Briefu jest internetowa gra (czy może wirtualna rzeczywistość) Second Life, coraz częściej wykorzystywana do działań marketingowych. Zarówno w artykułach jak i w redakcyjnej dyskusji podkreślano społecznościowy aspekt i potencjał gry. Konrad Jerin („Społeczności wirtualne”) pisze nawet, że Second Life jest serwisem, który wykorzystującym mechanizmy społecznościowe w najbardziej zaawansowany sposób. Jednak warunek zbudowania i utrzymania społeczności jest ciągle ten sam – cele jej powstania i kierunki rozwoju muszą być zbieżne z celami i oczekiwaniami użytkowników.
0 1 0 0 0 18.11.2007W USA call centers wracają do kraju (CRM Buyer)G. Rico, Will Customer Complaints Bring Call Centers Back to the US?, CRM Buyer, 12.11.2007Wyniki badań pokazują, że świadomość klienta, iż centrum obsługi znajduje się za granicą, potrafi obniżyć ocenę jakości obsługi nawet o 26 punktów. Kontakt z zagranicznymi call centers potrafi też spowodować zerwanie relacji z firmą dwukrotnie częściej, niż w przypadku krajowego centrum.
0 1 0 0 0 16.11.2007Z czym się kojarzy marketing doznań? (AdWeek)Experiential Marketing: Changing the way you relate to brands, AdWeek, 14.11.2007.Clickin Research przeprowadziło dla Experiential Marketing Forum (EMF) badania na temat postrzegania marketingu doznań (experiential marketing) wśród specjalistów marketingu i reklamy. Najważniejsze skojarzenia specjalistów związane z EM to: doznania zmysłowe, interakcja, relacja (więź). Najmniej głosów otrzymały: konsumpcja, respons.