NEKK autorem koncepcji dla Vobis
  • 0
  • 1
25.08.2010

NEKK autorem koncepcji dla Vobis

Od połowy sierpnia do końca września trwa nowa kampania Vobis, wspomagana przez Agencję NEKK.
Hasło „Pierwszy w klasie”, nawiązujące zarówno do początku roku szkolnego czyli okresu wzmożonego zapotrzebowania na sprzęt komputerowy, jak i do wysokiej jakości oferty Vobis.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2010

Zarządzanie kryzysowe czy raczej marketing miast?

Kryzys przychodzi niespodziewanie i zazwyczaj zaskakuje, często wywołując destabilizację. Jeżeli instytucja, organizacja lub firma ma dokładnie ustaloną procedurę zachowania w tego typu skrajnych sytuacjach, to jest w stanie sprawnie zarządzać informacją i zapanować nad chaosem. Często jednak dzieje się inaczej. Badania pokazują, że w Polce wzrasta świadomość i potrzeba wiedzy w obszarze zarządzania kryzysowego stąd też propozycja Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie: studia podyplomowe na kierunku „Zarządzanie kryzysowe. Praktyka planowania i reagowania”.