0 1 0 0 0 14.09.2010Agencja IQ Marketing zmienia swoje pozycjonowanieAgencja IQ Marketing stworzyła w ramach swoich struktur kilka podmiotów oferujących usługi w kluczowych obszarach marketingu – ATL, BTL, on-line i experiential marketing.
0 1 0 0 0 14.09.2010MS Services stawia na shopper marketingW drugiej połowie września spółka MS Services zaprezentuje swój nowy brand – MS Connect, który będzie świadczyć wyspecjalizowane usługi trade i shopper marketingowe.
0 1 0 0 0 14.09.2010Energia Zachód rozpoczęła współpracę z Q&AConsultingSpółka Energia Zachód, mająca koncesję na poszukiwanie i rozpoznanie złóż ropy naftowej i gazu ziemnego w obszarze „Poznań Wschód”, wybrała do obsługi PR agencję Q&AConsulting.
0 1 0 0 0 14.09.2010Multi Communications dla GlaxoSmithKlineGlaxoSmithKline, jedna z najbardziej znanych na świecie firm branży farmaceutycznej i opieki zdrowotnej, rozpoczęła współpracę z agencją Multi Communications.
0 1 0 0 0 14.09.2010Festiwal Promocity w GdyniOd 9 do 10 września trwała w Gdyni druga edycja Festiwalu Filmów Promocyjnych Miast i Regionów Promocity, zorganizowana przez Stowarzyszenie Wpierania Rozwoju Miast i Regionów Proregiona.
0 1 0 0 0 14.09.2010Wrangler promuje się we współpracy z LomographyOd 17 września do 17 listopada można brać udział w konkursie organizowanym przez markę Wrangler we współpracy z producentem sprzętu fotograficznego Lomography.
0 1 0 0 0 14.09.2010Marki własne w Media-SaturnGrupa Media-Saturn zakończyła prace nad strategią wprowadzenia marek własnych. Już w okresie przedświątecznych zakupów na półkach Media Markt i Saturn w czterech europejskich krajach pojawią się nowe marki: „ok.” – stworzona dla najtańszych produktów we wszystkich kategoriach oraz „Koenic”, jako marka dla najwyższej jakości produktów dużego i małego AGD. Kolejne dwie marki: elektroniki użytkowej – „Peaq” oraz akcesoriów – „ISY”, zostaną wprowadzone do sprzedaży w pierwszej połowie 2011 roku.
0 1 0 0 0 14.09.2010Ciszewski Financial Communications dla Marvipol SAAgencja public relations Ciszewski Financial Communications rozpoczęła współpracę z notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych spółką Marvipol.
1 1 0 0 0 14.09.2010Harnaś z krzepiącym hasłem: „Po robocie nagroda się należy” (wideo)Z początkiem września rozpoczęła się kampania telewizyjna marki piwa Harnaś z portfela Carlsberg Polska.
0 5 0 0 0 14.09.2010Outdoorowa kampania Radia PiNOd 15 września Radio PiN promuje się w pięciu miastach: Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie, Łodzi oraz Kielcach, gdzie stacja rozpoczęła nadawanie pod koniec sierpnia.