Nazwy marek, które są muzyką dla uszu – badanie Uniwersytetu w Alabamie
  • 0
  • 1
14.06.2013

Nazwy marek, które są muzyką dla uszu – badanie Uniwersytetu w Alabamie

Profesor Jennifer Argo z Uniwersytetu w Alabamie opublikowała w „Journal of Marketing” wyniki badań pokazujące, że nazwy marek, które zawierają powtarzające się dźwięki, pozytywnie wpływają na nasz nastrój, a przez to na podejmowane decyzje.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Bartłomiej Juszczyk

11 lat temu

Linkuję

bo zacne

14 czerwca 2013

13 czerwca 2013